قوانین موجود با شرایط جنگ مالی تطبیق ندارد

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/اصفهان استاندار اصفهان گفت: متاسفانه بعضی مواقع مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع استان ها جدی گرفته نمی گردد و پیشنهاد می دهم که اصلاح این ضوابط از سوی روسای سه قوه انجام گردد.

قوانین موجود با شرایط جنگ مالی تطبیق ندارد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

عباس رضایی صبح امروز پنجشنبه در جریان ملاقات رئیس قوه قضاییه با فعالان مالی، کارآفرینان و صنعتگران استان اصفهان، ضمن خوش آمدگویی به رئیس قوه قضائیه و همراهان ایشان در جمع صنعتگران و فعالان مالی، اظهار کرد: یقین دارم سخنان، هدایت ها، ارشادات و بیانات شما در جمع فعالان مالی راهگشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با 8600 واحد صنعتی و صنایع معدنی 11 درصد از صنعت کشور را تشکیل می دهد و بیش از 26 هزار میلیارد تومان سرمایه موجب اشتغال 261 هزار نفر شده است که 11درصد از جمعیت فعال اجتماعی بخش صنعتی را تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگاران، استاندار اصفهان با اشاره به اینکه 10 محصول عمده استان شامل فولاد، دستگاه های ماشینی سیمان، سنگ نسوزها، قطعات خودرو و لوازم خانگی است، اضافه کرد: 68 درصد فراوری فولاد کشور و بیش از 26 درصد فراوری فرآورده های نفتی کشور در استان اصفهان است، همچنین اصفهان از دیرباز پایتخت نساجی بوده و است و در فراوری لوازم خانگی مقام اول را دارد و بیش از 68 شهرک صنعتی در این استان مستقر است.

وی با تاکید بر اینکه قوانین و مقرراتی که امروز در بحث اقتصاد تدوین شده برای زمان عادی است، توضیح داد: متاسفانه این قوانین با شرایط فعلی جنگ مالی، وفق و تطبیق کامل ندارد و ضرورت وجود دارد تا تفاوت معناداری بین فعالان مالی و اخلال گران مالی قائل شویم.

رضایی پیشنهاد داد: با هماهنگی دستگاه قضایی به نظر می رسد داشتن هیئت های منصفه مالی در کنار قضات شرایط را بهتر و مسائل را کاهش خواهد داد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی مواقع مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع استان ها جدی گرفته نمی گردد و پیشنهاد می دهم که اصلاح این ضوابط از سوی روسای سه قوه انجام گردد.

استاندار اصفهان تاکید نمود: طرح مسائل لیست شده در سران سه قوه، ضرورت هماهنگی دستگاه های اجرایی و نظارتی، دست و دل مدیرن اجرایی را بازتر می نماید و و اگر جسارت لازم در شرایط جنگی، در این موضوع لحاظ گردد و نگاه متناسب با شرایط روز می تواند بسیاری از مسائل را رفع کند.

وی یادآور شد: از آنجا که اصفهان صنعتی ترین استان کشور است، طبیعی است که برخی طرح ها مشکل و مسائل خاص خود را دارد.

رضایی گفت: اگر بتوان به صورت پایلوت ستاد ویژه تدابیر مالی را در استان ایجاد کنیم و برای حل و فصل برخی از واحدهای مشکل دار، معین قاضی ویژه کنیم، برخی از مسائل را که به صورت مزمن در استان اثرگذار است را، مرتفع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 603

به "قوانین موجود با شرایط جنگ مالی تطبیق ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین موجود با شرایط جنگ مالی تطبیق ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید