تور استرالیا ارزان: برترین زمان سفر به سیدنی؛ خانه اپرای ملی استرالیا

به گزارش بهترین مقاله، شهر سیدنی بر کرانه های شرقی استرالیا و در سواحل اقیانوس آرام واقع شده است. برای برنامه ریزی برترین زمان سفر به این شهر مدرن در این مقاله با ما بخوانید.

تور استرالیا ارزان: برترین زمان سفر به سیدنی؛ خانه اپرای ملی استرالیا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

سیدنی شهری با سواحل آرامش بخش و همچنین کلانشهری بین المللی و رو به پیشرفت است که میزبان بعضی از برترین نقاط موج سواری نیم کره جنوبی، چشم اندازهای خارق العاده و فعالیت های مختلف است.

چه در پی دیدنی یک نمایش در تالار اپرای ملی باشید و چه در پی امواج در ساحل بوندی (Bondi Beach) یا حتی کاوش در منطقه ها شلوغی چون موزه اکتشاف راکس (The Rocks) و دارلینگ هاربور (Darling Harbour)، سیدنی برای هر کسی، چیزی برای پیشنهاد کردن دارد.

حتی ساکنان سیدنی نیز ترکیبی از دو دنیای ایدئال را در اختیار دارند؛ لباس های مد روز و ترکیبی از استایل انگلیسی با یک الگوی رفتاری بدون استرس، نگرانی و آرامش ساحلی. جای هیچ شگفتی نیست که این شهر پویا، اولین انتخاب سفر برای بازدیدنمایندگان بار اولی استرالیایی است.

سیدنی، محبوب ترین شهر استرالیایی علاوه بر هزاران ساحل و رستوران های درجه یک و بارها، جاذبه های زیادی برای دیدن دارد. افراد در پی هیجان می توانند در فعالیت های پرشوری چون صعود به پل بندرگاه سیدنی (Sydney Harbour Bridge) شرکت نمایند، بازدیدنمایندگانی که در پی گذراندن یک روز آرام و استراحت هستند، می توانند روز خود را در ساحل مانلی (Manly Beach) یا کوجه (Coogee) سپری نمایند یا به گشت و گذار در باغ گیاه شناسی سلطنتی (Royal Botanic Garden) بپردازند.

در سیدنی، فستیوال ها و رویدادهای متعددی از جمله مجسمه سازی در ساحل، فستیوال بادها و بازار شبانه نودل، برای تجربه وجود دارند. اگر در پی لذت بردن از دیدنی یک مسابقه راگبی، بازدید از موزه ها یا استراحت در ساحل هستید، سیدنی یک انتخاب فوق العاده برای سفر به شمار می آید.

برترین زمان سفر به سیدنی بر اساس آب و هوا

برترین زمان سفر به سیدنی، بین ماه های مارس تا می (10 اسفند تا 10 خرداد) و سپتامبر تا نوامبر (10 شهریور تا 9 آذر) است. این فصول کوتاه بین فصل داغ گردشگری و فصل خلوت سیدنی، میزبان آب و هوایی معتدل و جمعیت گردشگران قابل مدیریت هستند. همچنین، قیمت های بلیط های هواپیما در فصول بهاری و پاییزی، بسیار ارزان تر هستند.

با تشکر از موقعیت استرالیا در نیم کره جنوبی، آب و هوای گرم و فصل داغ گردشگری سیدنی در ماه های دسامبر تا فوریه (10 آذر تا 9 اسفند)، یعنی فصل زمستان آمریکا قرار گرفته است. به همین ترتیب، فصل خلوت گردشگری منطقه، فصل زمستان (تابستان آمریکا) در ماه می آغاز می گردد و تا اوت ادامه دارد.

برترین زمان سفر به سیدنی بر اساس فصول

فصل بهار: ماه های سپتامبر تا نوامبر (10 شهریور تا 9 آذر)

در فصل بهار، قبل از آغاز فصل داغ گردشگری سیدنی، تقریبا می توانید شهر را در حالتی خلوت از حضور گردشگران، اکتشاف کنید؛ البته تقریبا. آب و هوای گرم در تمام طول سال، بر سیدنی حاکم است و بهار با دمای میانگین در طول روز بین 10 تا 21.1 درجه سانتی گراد از این قضیه مستثنا نیست.

فصل تابستان: ماه های دسامبر تا فوریه (10 آذر تا 9 اسفند)

فصل تابستان، فصل داغ گردشگری که مصادف با زمستان نیم کره شمالی است، افزایش دمایی تا 21.1 درجه سانتی گراد را به خود می بیند. همان طور که انتظار می رود، بازدیدنمایندگان در طول این ماه ها برای استفاده از این آب و هوای گرم، به شهر هجوم می آورند.

با وجود حجم ورودی گردشگران، قیمت بلیط های هواپیماها و هتل ها افزایش می یابند و تابستان را تبدیل به زمان سفری گران می نمایند.

فصل پاییز: ماه های مارس تا می (10 اسفند تا 10 خرداد)

فصل کوتاه پاییزی سیدنی، یک زمان سفر مناسب و عالی دیگر برای گردشگران است. بسیاری از گردشگران فصل داغ به خانه بازگشته و شهر را خلوت نموده اند. دما با نزدیک شدن به فصل زمستان استرالیا کم کم کاهش می یابد. دمای حداکثری در ماه می به 15.6 درجه سانتی گراد می رسد. گاهی اوقات دما تا 10 درجه سانتی گراد نیز افت می نماید، پس حتما یک ژاکت سبک در چمدان به همراه داشته باشید.

فصل زمستان: ماه های ژوئن تا اوت (11 خرداد تا 9 شهریور)

ماه های ژوئن تا اوت، فصل زمستانی سیدنی هستند. علی رغم دمای پایین (با محدوده 4.4 تا 15.6 درجه سانتی گراد)، زمستان ها در سیدنی در مقایسه با بیشتر بخش های آمریکا، آب و هوایی معتدل تر دارد.

فصل زمستان، فصل خلوت گردشگری سیدنی، میزبان ارزان ترین قیمت های هتل ها است (به خصوص در ماه ژوئن). اما مطمئن باشید کاوش در سیدنی با یک کت گرم ارزش این صرفه جویی را دارد.

برترین زمان سفر به سیدنی بر اساس فستیوال ها و رویدادها

فستیوال ها و رویدادهای فصل بهار

فستیوال فرینج سیدنی

فستیوال فرینج سیدنی، یک جشنواره فرهنگی و هنری جایگزین است که برای اولین بار در سپتامبر 2010 در بخش غربی سیدنی استرالیا برگزار گردید.

فستیوال فرینج، ابداع انجمن تفریح نیوتن (Newtown Entertainment Precinct Association) است. این فستیوال، بزرگ ترین رویداد هنرهای تجسمی و تصویری سیدنی به شمار می آید. فرینج شامل ژانرهایی مانند اجرای فردی کمدی، موسیقی، تئاتر، پایکوبی و هنرهای تجسمی است.

این فستیوال نام خود را به عنوان زمانی برای ریسک، اکتشاف و ماجراجویی ثبت نموده است؛ یک جشن سه هفته ای عجیب و پر از زیبایی.

فستیوال بادها

فستیوال بادها، یزرگ ترین فستیوال بادبادک بازی استرالیا، هر سال در ماه سپتامبر در ساحل بوندی سیدنی برگزار می گردد. آسمان سیدنی در طول این فستیوال پر از بادبادک هایی با اندازه و اشکال مختلف است که به وسیله بادبادک بازهای حرفه ای محلی و بین المللی به پرواز در می آیند و در ساحل نیز، پایکوبی و موسیقی حاضرین را سرگرم خواهد نمود.

فستیوال بادها همچنین شامل برنامه های تفریح مانند نقاشی روی صورت، غرفه های ساخت بادبادک، مزرعه حیوانات، پرش از قلعه های شنی و غیره است؛ روزی برای لذت بردن تمام اعضای خانواده.

بازار شبانه نودل سیدنی (Night Noodle Markets)

بازار شبانه نودل سیدنی، یک فستیوال غذا در شهر سیدنی است که هر سال در ماه اکتبر در پارک هاید (Hyde Park) برگزار می گردد.

این فستیوال، سال جاری در تاریخ پنجم اکتبر (13 مهر 1397) با حضور بیش از 40 غرفه غذا برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مجسمه سازی در ساحل

نمایشگاه مجسمه سازی در ساحل در سیدنی و پرت، بزرگ ترین نمایشگاه های سالانه مجسمه سازی در فضای باز در استرالیا هستند. این نمایشگاه در سال 1997 در ساحل بوندی تاسیس شد و شامل آثاری از هنرمندان محلی و بین المللی بود.

این نمایشگاه سالانه در فصل بهار در استرالیا، از اواخر ماه اکتبر تا نوامبر به مدت سه هفته برگزار می گردد. بیش از 100 هنرمند محلی، استانی و بین المللی هر سال در این رویداد شرکت می نمایند. نمایشگاه مجسمه سازی در ساحل به طور باور نکردنی محبوب است و جمعیت زیاد و قابل توجهی را به سمت خود می کشاند. در سال 2014، حدود 500 هزار نفر از این نمایشگاه در سیدنی دیدن کردند.

نمایشگاه مجسمه سازی در ساحل 2018 در تاریخ 18 اکتبر تا 4 نوامبر (26 مهر تا 13 آبان 1397) برگزار خواهد شد.

فستیوال موسیقی استریو سونیک (Stereosonic)

استریو سونیک، یک فستیوال پایکوبی و موسیقی الکتریکی در استرالیا است که هر سال در ماه نوامبر و اوایل ماه دسامبر در شهرهای سیدنی، ملبورن، پرت، بریزبن و آدلاید برگزار می گردد. این فستیوال حاصل همکاری مشترک دو کمپانی بزرگ استرالیایی، هاردویر (Hardware) و وان لاو (Onelove) است و ترکیبی از موسیقی الکترونیک و فرهنگ پایکوبی را به علاقه مندان ارائه می نماید.

در سال 2012، استریو سونیک، به عنوان رو به رشد ترین فستیوال استرالیا شناخته شد. این فستیوال در سال 2017 برگزار نشد. گمان می رود استریو سونیک در سال 2018 با ابعادی بزرگ تر و با برنامه های هیجان انگیز بیشتری به سیدنی بازگردد.

فستیوال ها و رویدادهای فصل تابستان

جشن سال نو در سیدنی

جشن سال نو در سیدنی، یک رویداد سالانه چند مرحله ای است که هر سال در شب سال نو در سیدنی برگزار می گردد. این جشن با مرکزیت پل بندرگاه سیدنی و بندر جکسون (Port Jackson)، شامل دو نمایش اصلی آتش بازی در ساعت 9 شب به نام های آتش بازی خانواده و آتش بازی نیمه شب است. هر دو آتش بازی به صورت زنده در تلویزیون ملی نیز به نمایش در می آیند و آتش بازی نیمه شب یکی از محبوب ترین ها در سطح دنیای است. این آتش بازی هماهنگ با یک فهرست موسیقی (از قدیمی تا تازه) روی طاق ها، راه های باریک و جهت ماشین روی پل بندرگاه سیدنی، چشم هزاران بیننده را به خود خیره می نماید.

بیش از یک میلیون نفر برای دیدن آتش بازی های جشن سال نو در پل بندرگاه سیدنی گرد هم می آیند و بیش از یک میلیارد نفر آن را به وسیله تلویزیون دیدن می نمایند. این رویداد برای اولین بار در سال 1995 در تلویزیون پخش شد. آتش بازی خانواده، نمایش اصلی ساعت 9 شب آغاز شد و 24 دقیقه به طول انجامید و آتش بازی نیمه شب تنها سه دقیقه بود.

فستیوال سیدنی

فستیوال سیدنی، یک فستیوال هنری بزرگ در سیدنی، بزرگ ترین شهر استرالیا است که از زمان تاسیس در سال 1977، هر سال در طول سه هفته در ماه ژانویه برگزار می گردد. برنامه جشنواره دارای بیش از صد رویداد از هنرمندان محلی و بین المللی است که شامل موسیقی معاصر و کلاسیک، پایکوبی، سیرک، درام، هنرهای تجسمی و بحث هنرمندان می گردد. این فستیوال حدودا 500 هزار نفر را به رویدادهای در فضای باز و 150 هزار نفر را به رویدادهای در فضای بسته با بلیط جذب و درآمدی معادل 55 میلیون دلار استرالیایی را به اقتصاد استرالیا وارد می نماید.

فستیوال سیدنی 2019 در تاریخ 5 تا 27 ژانویه (15 دی تا 7 بهمن 1397) برگزار خواهد شد.

روز استرالیا

روز ملی استرالیا یا یاد و خاطره اولین دسته مهاجران به سرزمین استرالیا در پورت جکسون یا بندرگاه سیدنی، به وسیله کاپیتان آرتور فلیپ را گرامی می دارد. روز ملی استرالیا هر سال در این کشور، مورخ 26 ژانویه (9 بهمن) یک تعطیلی رسمی است.

در سال 1787 انگلستان تصمیم به استقرار تشکیلاتی سازمان یافته در نیو ساوت ولز کرد. ازاین رو آرتور فلیپ از انگلستان خارج شد و در تاریخ 26 ژانویه سال 1788 پس از یک سفر دریایی نه ماهه، به اتفاق همراهان خود، متشکل از 1030 نفر که از این میان 736 تن از آنان تبهکار بودند، وارد بندر جکسون واقع در نیوساوت ولز شد. انتقال مجرمان به این ناحیه و بعدها انتقال آنان به دیگر نقاط پراکنده تا سال 1840 ادامه داشت.

حدود 18 سال پس از کشف سرزمین استرالیا به وسیله کاپیتان جیمز کوک، در تاریخ 26 ژانویه 1788 کاپیتان آرتور فلیپ و همراهان خود، به منطقه سیدنی وارد شدند و نیوساوت ولز (یا ولز جنوبی تازه) را پایه گذاری کردند. آرتور به سمت فرماندار نیوساوت ولز برگزیده شد و پرچم بریتانیا را در این سرزمین بر افراشت.

بعدها در تمامی استان های استرالیا، از سال 1935 تا به امروز روز 26 ژانویه جشن گرفته شد. این روز در سراسر کشور تعطیل رسمی اعلام شد و به رسم یادبود ورود اولین دسته مهاجران به نیوسات ولز در کشور استرالیا مراسم ویژه ای برگزار می گردد.

استرالیایی ها معتقد هستند این روز تنها مختص به استان نیوساوت ولز نیست، بلکه برای تمام استان های استرالیا، این روز نشان تأسیس و تولد این کشور است. در این روز در سراسر کشور جشن هایی با مراسمی باشکوه برگزار می گردد. بعضی از این مراسم عبارتنداز بالا بردن پرچم، مسابقات مختلف ورزشی، مسابقات قایقرانی، مراسم آتش بازی، مسابقه پشم چینی و چوب بری، جشنواره های مربوط به افراد بومی و کنسرت های مختلف.

فستیوال تراپ فست (Tropfest)

تراپ فست، بزرگ ترین فستیوال فیم کوتاه دنیای است. این فستیوال همچنین، اولین فستیوال بین المللی فیلم در دنیا است.

تراپ فست که به وسیله جان پولسون، بازیگر و کارگردان، در سال 1993 تاسیس شده است، هر سال در ماه فوریه در شهر سیدنی برگزار می گردد و از آن سال به بعد کماکان بزرگ ترین پلت فورم نمایش فیلم کوتاه در دنیا به شمار می آید.

فستیوال ها و رویدادهای فصل پاییز

جشن طعم (Taste of Sydney)

فستیوال طعم، یک جشن سالانه برای تمامی ذائقه ها و یک جشن غذا و فرهنگی است. این فستیوال، یک زمین پیشرفته برای علاقه مندان به هنر و تفریح، خبرنگاران آشپزی، خوانندگان مشهور و تولیدنمایندگان پرشور است. جشن طعم هر سال در ماه مارس در طول چهار روز برگزار می گردد.

نمایش سلطنتی عید پاک سیدنی (Sydney Royal Easter Show)

نمایش سلطنتی عید پاک سیدنی، یک نمایش سالانه در طول دو هفته در ماه مارس است که در دوره عید پاک در سیدنی برگزار می گردد. این نمایش شامل یک شوی کشاورزی، یک پارک تفریحی و یک نمایشگاه است و اجزای تشکیل دهنده آن، تولیدات دامی و محصولات کشاورزی است.

این رویداد به وسیله انجمن کشاورزی سلطنتی نیوساوت ولز اداره می گردد و برای اولین بار در سال 1823 برگزار گردید. ملکه ویکتوریا به این انجمن، پاداش و حق استفاده از کلمه سلطنتی را به آن ها داد. این نمایشگاه از لحاظ تاریخی یک رویداد است که در آن شهر با کشور دیدار می نماید و مردم سیدنی با نمایش صنایع روستایی استرالیا در سال، به جشن می پردازند.

این نمایشگاه دارای مسابقات بسیاری از جمله هنر و صنایع دستی، عکاسی و آشپزی، و همچنین آزمون های قدرت و مهارت مانند برش چوب است.

این نمایشگاه همچنین شامل فروشگاه ها، رستوران ها، غرفه های تجاری مانند غرفه نمایشگاه ها، نمایشگاه باغبانی، نمایشگاه سگ و نمایش گربه بر اساس نژاد معتبر ملی و اجراهای صحنه ای است. در سال 2017، بیش از 922 هزار نفر در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

نمایش سلطنتی عید پاک سیدنی 2019، ساعت 3:30 عصر 12 آوریل آغاز می گردد و 23 آوریل (23 فروردین تا 3 اردیبهشت 1398) سرانجام می یابد.

هفته مد مرسدس بنز استرالیا

هفته مد استرالیا، یک رویداد صنعت مد سالانه از سال 1996 در ماه می در سیدنی است که سمت اسپانسری آن به تازگی به مرسدس بنز واگذار شده است. در طول این هفته طراحی های طراحان مد استرالیایی، آسیا و اقیانوسیه به نمایش گذاشته می گردد.

فستیوال روشنایی سیدنی (Vivid Sydney)

فستیوال روشنایی سیدنی، یک رویداد نور، موسیقی و ایده های سالانه است که در سیدنی برگزار می گردد. این فستیوال شامل تاسیسات نورپردازی سه بعدی در فضای باز و پروژکتورها، اجرا به وسیله نوازندگان محلی و بین المللی، و یک انجمن تبادل ایده با گفتگوی عمومی و بحث با متفکران برجسته خلاق است. این رویداد از سال 2009 در طول سه هفته در ماه های می و ژوئن در سیدنی برگزار می گردد.

مرکزیت فستیوال روشنایی سیدنی، مجسمه های سبک، کارهای تعاملی چند رسانه ای و پروژکتورهای ساختمانی است که نمای ساختمان های زیادی چون سالن اپرای ملی و پل بندرگاه را تغییر می دهد و آن ها را تبدیل به یک یوم هنری در فضای باز می نماید.

فستیوال ویوید سیدنی 2019 در تاریخ 24 می تا 15 ژوئن (3 تا 25 خرداد 1398) برگزار خواهد شد.

فستیوال ها و رویدادهای فصل زمستان

فستیوال روشنایی سیدنی

فستیوال فیلم سیدنی

فستیوال فیلم سیدنی یک جشنواره فیلم است که در ماه ژوئن هرسال در سیدنی استرالیا برگزار می گردد. برگزاری این جشنواره، از سال 1954 آغاز شده و شامل فیلم های کوتاه، فیلم های مستند، فیلم های درام و انیمیشن است که از سال 2007 کارگردان برگزیده نیز انتخاب می گردد.

جشن بوندی (Bondi Feast)

جشن بوندی یک فستیوال هنری زمستانی با استایل فرینج است که هر سال در ماه ژوئیه در سیدنی با ارائه اجراهای مختلف تئاتر، کمدی، سیرک، موسیقی، هنرهای تجسمی و غرفه های غذا برگزار می گردد.

جشن بوندی سال 2018 در ششمین سالگرد خود با 160 هنرمند در بیش از 40 اجرای هنری در طول شب در ماه ژوئیه، همراه بود.

فستیوال بین المللی موسیقی استرالیا

فستیوال بین المللی موسیقی استرالیا که در سال 1990 تاسیس شده، یکی از محبوب ترین فستیوال های موسیقی در استرالیا است که هر سال به مدت شش روز در ماه ژوئیه در سیدنی برگزار می گردد. گروه های موسیقی و هنرمندان محلی و بین المللی در طول این فستیوال اجراهای هیجان انگیزی دارند و علاقه مندان زیادی را به سمت سیدنی می کشانند.

برترین زمان سفر به سیدنی بر اساس هزینه هتل ها

رتبه های سیدنی

گزارش رتبه بندی مسافرت دنیای و اخبار یو.اس، بر اساس تجزیه و تحلیل نظرات کاربران و متخصصان است.

رتبه های سیدنی به توضیح زیر است:

  • اولین مقصد برتر گردشگری در استرالیا و اقیانوسیه
  • دومین مقصد برتر گردشگری در دنیا
  • سومین مقصد برتر گردشگری ماجراجویانه در استرالیا و اقیانوسیه
  • چهارمین مقصد برتر گردشگری در فصل بهار
  • پنجمین مقصد برتر گردشگری ساحلی در استرالیا

سیدنی؛ آب و هوا و اقلیم

آب و هوا در مالدیو، تحت اثر بادها و بارش های موسمی است. در زمستان، از نوامبر تا مارس، هوا گرم است و رطوبت سبکی وجود دارد. در تابستان، از می تا نوامبر، بادهای قوی به همراه بارش های فراوان و طوفان ها وجود دارد.

ماه دما (سانتی گراد) اندازه بارش (سانتی متر)
ژانویه25.68.9
فوریه25.610.2
مارس24.412.7
آوریل21.713.5
می18.912.7
ژوئن16.111.7
ژوئیه15.611.7
اوت17.27.6
سپتامبر19.47.4
اکتبر21.77.1
نوامبر23.37.4
دسامبر257.4
ماههفته اول (دما و بارش)هفته دومهفته سومهفته چهارم
ژانویه25.5 سانتی گراد- 8.5 سانتی متر25.3 سانتی گراد- 8.2 سانتی متر25.2 سانتی گراد- 7.8 سانتی متر25 سانتی گراد- 7.4 سانتی متر
فوریه25.6 سانتی گراد- 9.9 سانتی متر25.6 سانتی گراد- 9.6 سانتی متر25.6 سانتی گراد- 9.2 سانتی متر25.6 سانتی گراد- 8.9 سانتی متر
مارس24.1 سانتی گراد- 12.1 سانتی متر23.8 سانتی گراد- 11.5 سانتی متر23.5 سانتی گراد- 10.8 سانتی متر23.2 سانتی گراد- 10.2 سانتی متر
آوریل21 سانتی گراد- 13.3 سانتی متر20.4 سانتی گراد- 13.1 سانتی متر19.7 سانتی گراد- 12.9 سانتی متر19 سانتی گراد- 12.7 سانتی متر
می18.2 سانتی گراد- 12.5 سانتی متر17.5 سانتی گراد- 12.3 سانتی متر16.8 سانتی گراد- 12.1 سانتی متر16.1 سانتی گراد- 11.9 سانتی متر
ژوئن15.4 سانتی گراد- 11.5 سانتی متر14.7 سانتی گراد- 11.2 سانتی متر14 سانتی گراد- 11 سانتی متر13.3 سانتی گراد- 10.7 سانتی متر
ژوئیه15.5 سانتی گراد- 11.7 سانتی متر15.4 سانتی گراد- 11.7 سانتی متر15.2 سانتی گراد- 11.7 سانتی متر15.1 سانتی گراد- 11.7 سانتی متر
اوت16.8 سانتی گراد- 6.6 سانتی متر16.4 سانتی گراد- 5.6 سانتی متر16 سانتی گراد- 4.5 سانتی متر15.6 سانتی گراد- 3.5 سانتی متر
سپتامبر18.9 سانتی گراد- 7.4 سانتی متر18.3 سانتی گراد- 7.3 سانتی متر17.8 سانتی گراد- 7.3 سانتی متر17.2 سانتی گراد- 7.2 سانتی متر
اکتبر21.1 سانتی گراد- 7 سانتی متر20.6 سانتی گراد- 7 سانتی متر20 سانتی گراد- 6.9 سانتی متر19.4 سانتی گراد- 6.8 سانتی متر
نوامبر22.9 سانتی گراد- 7.3 سانتی متر22.5 سانتی گراد- 7.3 سانتی متر22.1 سانتی گراد- 7.2 سانتی متر21.7 سانتی گراد- 7.1 سانتی متر
دسامبر24.6 سانتی گراد- 7.4 سانتی متر24.2 سانتی گراد- 7.4 سانتی متر23.7 سانتی گراد- 7.4 سانتی متر23.3 سانتی گراد- 7.4 سانتی متر

چه زمانی به سیدنی برویم

ماهحداقل دمای میانگینحداکثر دمای میانگینحداقل دمای ثبت شدهحداکثر دمای ثبت شدهتعداد روزهای بارانی
ژانویه1927114514
فوریه192794313
مارس182593814
آوریل152373414
می122042913
ژوئن101722812
ژوئیه91722512
اوت101832911
سپتامبر122053212
اکتبر142363812
نوامبر172483812
دسامبر182694313

هزینه روزانه توریستی در سیدنی

هزینه یک روز اقامت در سیدنی حدودا 390 دلار است. هزینه های تخمین زده شده برای یک نفر در یک روز شامل موارد زیر است:

1. برانچ (وعده صبحانه که دیر خورده می گردد و جای دو وعده ناهار و صبحانه است) در رستوران سه ستاره

2. شام در رستوران سه ستاره

3. یک شب اقامت در هتل سه ستاره

این هزینه ها بسته به اینکه در ماه های داغ سال یا کمتر توریستی به سیدنی سفر می کنید، تغییر می نماید. تخمین هزینه بالا در ماه های داغ در سیدنی صورت گرفته است تا برای برنامه ریزی در سفر، به عنوان منبع از آن بهره ببرید.

منبع: کجارو / besttimetogo.com / thebesttimetovisit.com / travel.usnews.com
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1969

به "تور استرالیا ارزان: برترین زمان سفر به سیدنی؛ خانه اپرای ملی استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: برترین زمان سفر به سیدنی؛ خانه اپرای ملی استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید