حمایت بانک کشاورزی از احیا و راه اندازی مجدد کارخانه راکد فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی در لرستان

به گزارش بهترین مقاله، میزان فراوری بیش از 630 واحد مرغ گوشتی استان لرستان با حمایت و منابع بانک کشاورزی در ده ساله اخیر بالغ بر 70هزارتن در سال افزایش یافته و شکوفایی و بهره برداری مناسب از این ظرفیت ها با کارآفرینی، ایجاد فرصت های شغلی و افزایش سرانه درآمد می تواند راه گشای برطرف بسیاری از مسائل مالی این استان باشد.

حمایت بانک کشاورزی از احیا و راه اندازی مجدد کارخانه راکد فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی در لرستان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، در سال 1391 در راستای تکمیل زنجیره ارزش و استفاده بهینه از منابع موجود در استان لرستان ، کارخانه فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی با مساحت 1500 متر مربع زیربنا و 1450 تن ظرفیت فراوری سالانه با حمایت 47 میلیارد و 500 میلیون ریالی بانک کشاورزی از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک در شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد راه اندازی و زمینه اشتغال مستقیم 26 نفر فراهم شد.

این گزارش می افزاید: با گذشت زمان و علی رغم مساعدت های مکرر بانک، این کارخانه در سال 1398 به علت مسائل مالی تعطیل و فعالیت آن متوقف و علی رغم میل باطنی بانک تملیک شد.

در سال 1399، در اجرای سیاست های حمایتی بانک کشاورزی از طرح های راکد و غیر فعال وهمچنین تملیکی و بر اساس خط مشی بانک در سال جهش فراوری ، ملک تملیکی فوق به مدیریت جدید واگذار و با تخصیص مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع داخلی بانک، این کارخانه مجددا فعالیت خود را شروع کرد.

ولی اله صیدی پور مدیر جدید این کارخانه فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی با تاکید بر اهمیت مساعدت و حمایت 30 میلیارد ریالی بانک کشاورزی در راه اندازی مجدد این طرح گفت : با توجه به تحقیقاتی که در زمینه صنایع غذایی و بسته بندی انجام شد و با هدف افزایش فراوری و ایجاد اشتغالزایی در استان تصمیم به راه اندازی مجدد این کارخانه گرفتم . وی گفت: در این مجموعه از به روز ترین و مدرن ترین تجهیزات برای بالا بردن کیفیت محصولات فراوریی و افزایش راندمان استفاده شده است.

شایان ذکر است راه اندازی مجدد این طرح برگ افتخار دیگری از عملکرد بانک کشاورزی در احیای طرح های راکد و بدهکار و باز گرداندن این طرح ها به چرخه فراوری بخش کشاورزی و رونق فراوری است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1446

به "حمایت بانک کشاورزی از احیا و راه اندازی مجدد کارخانه راکد فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بانک کشاورزی از احیا و راه اندازی مجدد کارخانه راکد فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید