حقایق تغذیه ای سالاد کانی ژاپنی

به گزارش بهترین مقاله، سالاد به اسم بخشی از شیوه زندگی سالم و جایگزین غذا در نظر گرفته می گردد. در این جا یک سالاد با کانی که نه تنها برای سلامتی مفید است، بلکه بسته بندی ساده ای هم دارد را به شما معرفی می کنیم. مقاله زیر

حقایق تغذیه ای سالاد کانی ژاپنی

مترجم: سهیلا حاجی زاده

منبع:راسخون

سالاد به اسم بخشی از شیوه زندگی سالم و جایگزین غذا در نظر گرفته می گردد. در این جا یک سالاد با کانی که نه تنها برای سلامتی مفید است، بلکه بسته بندی ساده ای هم دارد را به شما معرفی می کنیم. مقاله زیر ارزش تغذیه ای سالاد کانی را بیان می نماید.

کانی یا کانیکاما از سوریمی تولید شده است. سوریمی یک خمیر بوده که از خرد شدن و ترکیب با ماهی سفید و دیگر افزودنی های غذایی تهیه شده است.

سالاد کانی ژاپنی عمدتا از خرچنگ های تقلبی تشکیل شده است. این خرچنگ تولید شده نه تنها در خانه ها تهیه می گردد، بلکه در رستوران های ژاپنی هم سرو می گردد. با این حال، دستورالعمل تهیه این سالاد متنوع می باشد، اما مواد اصلی این سالاد مشابه می باشد. انبه، پانکو و خرده نان ترد به منظور ارائه بافت مناسب و خوش طعم به این سالاد خوشمزه اضافه می گردد.

این سالاد نه تنها دارای رنگ های سبز، صورتی و سفید بوده و و چشم انداز زیبایی به سالاد می دهد، بلکه خوشمزه و لذیذ هم می باشد. سالاد کانی یک غذای کامل و اشتها آور بوده و حتی به اسم ناهار هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کانی کاما در سالاد کانی ژاپنی مورد استفاده قرار گرفته، دارای کالری، کلسترول و چربی کمی بوده و یک غذای سالم به تعداد می رود. در زیر میزان کالری موجود در سالاد کانی و ارزش تغذیه ای این سالاد ارائه شده است.

حقایق تغذیه ای

میزان سرو در یک رستوران

کالری کل 99

کلسترول 1/55 میلی گرم

چربی کل 9/5 گرم

چربی اشباع شده 9/0 گرم

کربوهیدرات های کل 1/9 گرم

فیبر غذایی 7/0 گرم

سدیم 120 میلی گرم

پروتئین 1/4 گرم

قند 4/3 گرم

مواد لازم

خیار: 2 عدد

واکامه که نوعی جلبک دریایی است، به میزان احتیاج

آلو، یک قاشق غذا خوری

خرچنگ (کانیکاما): 4 عدد

نمک دریا، به اسم طعم دهنده

سرکه برنج، سه قاشق غذا خوری

قند: یک قاشق غذا خوری

نمک

سس سویا: نصف قاشق غذا خوری

رب ماهی: دو قاشق غذا خوری

روش تهیه این سالاد

واکامه خشک را در میزانی آب برای مدت 10 دقیقه بخیسانید. سپس آن ها را خشک کنید. در همین حال، پوست خیار آن را جدا نموده و آن ها را تکه های نازک برش زده و استیک خرچنگ را هم به تکه های کوچک تر برش بزنید. در یک کاسه، سرکه برنج، شکر، سس سویا، نمک را با هم ترکیب نموده و به خوبی تا زمانی که شکر در آن حل گردد با هم مخلوط کنید. سپس آن را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید تا خنک گردد. در یک کاسه بزرگ، سبزیجات را همراه با استیک های برش زده مخلوط نموده و خوب به هم بزنید. میزانی دانه کنجد را به اسم چاشنی به آن اضافه نموده و در دمای اتاق قرار دهید.

انواع زیادی از این سالاد وجود دارد که شامل مواد افزودنی اضافی مانند انبه، هویج و زنجبیل می باشد. به اسم چاشنی سالاد، بسیاری از مواد دیگر مانند سس فلفل قرمز، سرکه و سس مایونز را به این سالاد اضافه می نمایند.

منبع: راسخون
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1847

به "حقایق تغذیه ای سالاد کانی ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقایق تغذیه ای سالاد کانی ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید