حضور سفیر ونزوئلا در ایران خودرو؛ همکاری در فراوری و صادرات محصولات جدید

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران- سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری بولیواری ونزوئلا در تهران، با اشاره به توان بالای فراوری خودرو در صنعت خودروسازی کشور و به خصوص گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان عظیم ترین خودروساز خاور میانه، گفت: بدون شک، حرفه ای بودن ایران خودرو در زمینه فراوری انواع خودرو، حاصل کوشش، تحقیقات و زحمات افراد شاغل و فعال در این گروه صنعتی است که طی سالیان و با آموزش های مستمر به دست آمده است.

خبرنگاران به نقل از ایکوپرس - کارلوس آنتونیو آلکالا کوردونس در نشست مشترک با معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو که با هدف آنالیز زمینه های همکاری دوجانبه در حوزه خودروسازی برگزار گردید، با اشاره به سطح بالای فناوری به کاررفته در خطوط فراوری ایران خودرو بیان کرد: کنترل کیفیت در تمامی مراحل و فرآیند فراوری به صورت دقیق انجام می گردد. حرفه ای بودن تکنیسین ها و تخصص مهندسان خطوط فراوری از نکات بسیار مهم در خطوط فراوری ایران خودرو است.

حضور سفیر ونزوئلا در ایران خودرو؛ همکاری در فراوری و صادرات محصولات جدید

سفیر فوق العاده و تام الاختیار ونزوئلا با بیان این که تا کنون تفاهم نامه هایی با شرکت های خودروسازی ایران از جمله ایران خودرو داشته ایم، یادآور شد: کارخانه خودروسازی ونیراتوی ونزوئلا، مستقیما با ایران خودرو و شرکت های خودروسازی ایران در ارتباط است. ملاقات امروز نیز می تواند موجب محکم شدن پیوندهای همکاری میان دو کشور در زمینه فراوری خودرو باشد.

کوردونس ضمن استقبال از محصولات جدید ایران خودرو، توضیح داد: همکاری های راهبردی در فراوری خودرو می تواند برای هر دو کشور نتیجه برد-برد را رقم بزند.

در این نشست، معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو نیز ضمن ارایه گزارشی از آخرین دستاوردهای این شرکت، بر ازسرگیری و توسعه روابط تاکید نمود و گفت: در گذشته، همکاری هایی با طرف ونزوئلایی داشته ایم و در حال حاضر نیز آمادگی داریم تا با فراوری و صادرات محصولات جدید، سهم محصولات خود در بازار این کشور را افزایش دهیم.

کیانوش پورمجیب، با بیان این که محصولات جدید ایران خودرو با استانداردهای روز اروپا مطابقت می نمایند، گفت: در حال حاضر استانداردهای 85 گانه ای که در محصولات ایرانی اعمال می گردد، جهت کسب سهم از بازارهای جهانی را هموار نموده است.

لازم به ذکر است، پس از این نشست، از فرآیند فراوری محصول در کارخانه شرکت ایران خودرو بازدید به عمل آمد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1490

به "حضور سفیر ونزوئلا در ایران خودرو؛ همکاری در فراوری و صادرات محصولات جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سفیر ونزوئلا در ایران خودرو؛ همکاری در فراوری و صادرات محصولات جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید