شروع ثبت نام داوطلبان به دانشگاه پیغام نور در خراسان رضوی

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه پیغام نور استان خراسان رضوی گفت: ثبت نام در دوره های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه از پنجم مردادماه شروع شده و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

شروع ثبت نام داوطلبان به دانشگاه پیغام نور در خراسان رضوی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

عزیزاله نژادعلی در مورد ثبت نام در دوره های بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیغام نور اظهار کرد: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل ها و دوره های بدون آزمون دانشگاه پیغام نور تعیین شده است که داوطلبان می توانند این رشته ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب نمایند.

وی اضافه نمود: در استان خراسان رضوی 22 مرکز و واحد دانشگاهی پیغام نور وجود دارد که از تاریخ اعلام شده، منحصرا به صورت اینترنتی ثبت نام انجام می گردد. همچنین داوطلبان متقاضی ثبت نام می توانند به وسیله پورتال دانشگاه به نشانی https://razavi.pnu.ac.ir جزئیات بیشتر ثبت نام را دریافت نمایند.

رئیس دانشگاه پیغام نور خراسان رضوی با اشاره به اینکه دانشگاه پیغام نور در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون های خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی با برگزاری بیش از 11000 عنوان درسی برگزار نماید، توانست بخشی از آزمون های سایر دانشگاه ها را نیز برگزار کند و پیشرو در بین سایر دانشگاه ها در راستای خدمت به دانشجویان باشد.

نژادعلی با اشاره به تدابیر دانشگاه پیغام نور برای برطرف دغدغه اقتصادی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیغام نور خراسان رضوی، وی توضیح داد: دانشگاه پیغام نور علاوه بر بانک ها با بنیاد علوی نیز تفاهم نامه منعقد کرده و این قرارداد، به دانشجویان محروم یاری های شایانی می نماید. داوطلبان برای ثبت نام در دوره های بدون آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1150

به "شروع ثبت نام داوطلبان به دانشگاه پیغام نور در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام داوطلبان به دانشگاه پیغام نور در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید