چک های برگشتی فتحی، شکایت ذوب آهن

به گزارش بهترین مقاله، چک هایی که امیرحسین فتحی برای حق انتقال به باشگاه ذوب آهن داده بود برگشت خورده و مدیرعامل باشگاه استقلال هم پاسخ تماس های سعید آذری را نمی دهد تا استقلال در آستانه یک شکایت جدی قرار بگیرد.

چک های برگشتی فتحی، شکایت ذوب آهن

ذوب، طلبکار دنباله دار باشگاه استقلال

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال درازای انتقال مرتضی تبریزی ازذوب آهن به استقلال متعهد به پرداخت 2ونیم میلیاردتومان بود. این رقم قراربود به عنوان حق جابه جایی به باشگاه ذوب آهن پرداخت گردد و دستمزدی هم برای تبریزی درنظرگرفته شد تا حضورمهاجم سابق باشگاه ذوب دراستقلال فصل هجدهم یکی ازگران ترین خریدها لقب بگیرد. هرچند که هنوزامیرحسین فتحی نتوانسته به تعهدات خود درقبال باشگاه ذوب آهن عمل کند و طبق آنچه سعیدآذری گفته چک های مدیرعامل باشگاه استقلال برگشت خورده است. سعیدآذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درماه های اخیربارها ازمسئولان باشگاه استقلال خواسته بود که تکلیف بدهی ها را تعیین نمایند اما مدیرعامل باشگاه استقلال هیچ پاسخی به این درخواست ها نداده تا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با ارسال نامه ای معنی دار و تایید برگشت خوردن چک های انتقال تبریزی حتی ازجوابگو نبودن امیرحسین فتحی درقبال این موضوع نیزپرده بردارد.

آذری نامه ای را دراختیاررسانه ها قرارداده و درآن مستقیما به موضوع جواب ندادن فتحی به تماس های او اشاره نموده است. اتفاقی که برای اولین باردرتاریخ باشگاه استقلال اتفاق افتاده و هیچ گاه سابقه نداشته که مدیرعاملی درباشگاه استقلال آن قدرطلبکاران را سربدواند که کاربه ارسال نامه و افشاء گری درباره رفتارمدیرعامل کشیده گردد. آذری دراین نامه به طعنه مدیرعامل باشگاه استقلال را خطاب قرارداده و خواستارجوابگویی به تماس های خود شده است. آذری حتی ازهواداران استقلال بابت پیگیری های سفت و سخت ترآتی نیزعذرخواهی نموده که این عذرخواهی نشان می دهد آن ها به زودی ازباشگاه استقلال به دلیل خلف وعده شکایت خواهند کرد که درنهایت این وضعیت منجربه بازشدن پرونده تازه ای برای باشگاه استقلال خواهد شد.

شاید اگرامیرحسین فتحی به جای خریدهای اضافی درنیم فصل ابتدا تکلیف بدهی به باشگاه ذوب آهن را تعیین می کرد اکنون ازسوی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن متهم نمی شد اما رفتاری که ازسوی مدیرعامل باشگاه استقلال درنقل و انتقالات سرزده گویای آن است که انگارباشگاه استقلال درحساب خود بودجه دارد اما قصد ندارد این بودجه را صرف پرداخت حق ترانسفرتبریزی کند وخرید بازیکنان جدید را دراولویت قرارداده که این رفتارنارضایتی طلبکارانی همچون باشگاه ذوب آهن را به دنبال داشته است.

به هرحال وضعیت کنونی برای مدیرانی که بنای کارخود را روی تسویه حساب با طلبکاران سال های پیش گذاشته بودند وبدهکاری مدیران سابق را به نوعی تقبیح می کردند وهمواره عملکرد آن ها را زیرسوال می بردند صورت خوشی ندارد و این نتیجه را به ذهن متبادرمی نماید که آن ها نیزهمان راه گذشته را می روند تنها با این تفاوت که درظاهرمی کوشند دیگران را بدهکارجلوه دهند وخود را خوش حساب درحالی که این اتفاقات به همه ثابت می نماید که مسائل اقتصادی درتمام ادواروجود دارد وهمه مدیران درگیرآن می گردد و باید فکری ریشه ای و اساسی به حال آن کرد تا این گونه باشگاه استقلال که شخصیتی فرا آسیایی دارد به دلیل بدهکاری خود و البته جوابگو نبودن مدیرش زیرسوال نرود.

10-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 111

به "چک های برگشتی فتحی، شکایت ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چک های برگشتی فتحی، شکایت ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید