مجوزی برای حضور استقلال و پرسپولیس صادر نشده است!

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران، پس از صدور مجوز حذف سه تیم ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال 10 روز به تیم های حذف شده از لیگ قهرمانان آسیا فرصت داد تا به حکم اعلام شده اعتراض نمایند.

مجوزی برای حضور استقلال و پرسپولیس صادر نشده است!

ساعتی قبل خبری منتشر شد که روزهای گذشته نماینده وزارت ورزش به همراه وزارت صمت و وزارت اقتصاد دارایی که استقلال و پرسپولیس به این دو وزارت خانه واگذار شده راهی مالزی شدند و جلسات فشرده ای با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردند.

این نفرات با ارائه تضامین لازم و دادن تعهدهای مورد نظر AFC موافقت ضمنی کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای بازگشت پرسپولیس و استقلال به فصل نو لیگ قهرمانان آسیا دریافت کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این خبر بسیار امیدوارکننده به زودی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

اما آنطور که ایرنا گزارش داده، سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به این که مجوزی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صادر نشده است گفت: تا این لحظه خبری در این خصوص به دستمان نرسیده است.

حسین شریفی اضافه نمود: این مطلب را در فضای مجازی دیده ایم اما تا این لحظه خبری در این خصوص وجود ندارد و اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیافتد رسما به ما اعلام و ما هم اطلاع رسانی می کنیم.

پس از حذف دو تیم مطرح ایران و آسیا از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، رایزنی های مختلفی برای بازگشت سرخابی ها به این رقابت ها انجام شده اما هنوز به صورت رسمی هیچ مجوزی صادر نشده و باید منتظر روزهای آینده بود.

آخرین اخبار سیاسی و اجتماعی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2016

به "مجوزی برای حضور استقلال و پرسپولیس صادر نشده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوزی برای حضور استقلال و پرسپولیس صادر نشده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید