سرخابی ها در صورت رفع ایرادات مجوز حرفه ای می گیرند

به گزارش بهترین مقاله، عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت: اگر سرخابی ها جهت درستی بروند در آن صورت می توانند مجوز حرفه ای بگیرند و در آسیا شرکت کنند.

سرخابی ها در صورت رفع ایرادات مجوز حرفه ای می گیرند

کاظم اولیایی عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال درباره شرایط تعلیق این کمیته اظهار کرد: کنندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است این هفته به ایران بیایند و مدارک را بررسی کنند و ان شا الله تعلیق کمیته مجوز حرفه ای هم برداشته شود.

اولیایی درباره علت تعلیق کمیته مجوز حرفه ای فوتبال گفت: به هر حال یکسری فشار هایی به دپارتمان صدور مجوز حرفه ای وارد شد که 3 ماه فرصت به سرخابی ها بدهیم تا مدارک خود را تکمیل کنند، اما این مهلت جنبه قانونی نداشت و در آئین نامه ذکر نشده بود. همچنین دخالت افراد سیاسی باعث شد که کار از ریل خارج شود.

او افزود: مدیران سابق سرخابی ها همانند سال های گذشته می خواستند مدارک غیر واقعی به ای اف سی ارسال کنند تا مجوز حرفه ای بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد. به هر حال کمیته بدوی مجوز صدور حرفه ای به اتفاق آرا اشکالات مدارک این 2 باشگاه را تایید کرد و آن ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

اولیایی درباره اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس امسال می توانند مجوز حرفه ای دریافت کنند، گفت: اگر آن ها راستا درستی بروند و ایرادات مدارک خود را رفع کنند به طور حتم مجوز حرفه ای می گیرند و در لیگ قهرمانان آسیا می توانند شرکت کنند. البته سازمان خصوصی سازی می گوید که در چارچوب خودش عمل می کند و سهام این 2 باشگاه را می فروشد و این سازمان راستا غلطی را می رود.

او ادامه داد: باشگاه های استقلال و پرسپولیس با کج سلیقگی مسئولان به بخش خصوصی واگذار شدند و خصوصی سازی واقعی صورت نگرفت. سهام خرد را به مردم فروختند، اما همچنان این 2 باشگاه در اختیار دولت هستند و برعملکردشان نظارت می کند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره تغییر و تحولات مدیریتی در این باشگاه گفت: من صحبت خاصی ندارم و فقط برای فتح الله زاده آرزوی موفقیت می کنم.

او درباره اینکه گفته می شود آجرلو بدهی 90 میلیاردی به تبلیغات محیطی را برای باشگاه استقلال به جا گذاشت، گفت: به نظرم نباید بدون سند و مدرک به آجرلو تهمت زد. باشگاه استقلال بازرس دارد و باید حسابرسی شود. همچنین قربان زاده مسئول خصوصی سازی سرخابی ها باید تراز مالی ارائه بدهد تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2162

به "سرخابی ها در صورت رفع ایرادات مجوز حرفه ای می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخابی ها در صورت رفع ایرادات مجوز حرفه ای می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید