کد دستوری و جزئیات بسته اینترنت هدیه همراه اول

به گزارش بهترین مقاله، قابلیت خرید و هدیه دادن بسته اینترنت همراه اول فراهم شد. با ما همراه باشید تا درباره جزئیات بسته اینترنت هدیه همراه اول، قیمت و کد دستوری آن صحبت کنیم.

کد دستوری و جزئیات بسته اینترنت هدیه همراه اول

همراه اول از روز دوشنبه 4 تیرماه 1403، امکان هدیه دادن بسته اینترنت را برای همه مشترکان دائمی و اعتباری و انارستان فراهم کرد.

فعلا همراه اول سه بسته اینترنت هدیه برای مشترکان دائمی و اعتباری ارائه نموده است که متفاوت از سه بسته هدیه سیم کارت های انارستان است.

کاربران می توانند در مناسبت های مختلف مانند سالروز تولد و اعیاد، بسته هدیه را به همراه تبریک و تشکر ویژه و خاص منظوره به وسیله پیغام کوتاه برای افراد دیگر بفرستند.

کد دستوری و جزئیات بسته های هدیه همراه اول

همراه اول سه بسته 8، 12 و 20 گیگابایت با اعتبار یک ماهه برای هدیه دادن روی سیم کارت دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. قیمت این بسته ها نیز به ترتیب 50، 70 و 110 هزار تومان است.

برای سیم کارت انارستان، بسته های هدیه 2، 8 و 16 گیگابایت با اعتبار یک ماهه و به ترتیب قیمت های 18 هزار و 200 تومان، 32 هزار و 200 تومان و 58 هزار و 200 تومان ارائه شدند.

برای خرید و فعال سازی بسته هدیه همراه اول از کد دستوری #671*100* استفاده می گردد.

هنگامی که یک بسته هدیه، خریداری می گردد؛ یک پیغامک ویژه به مشترک دریافت کننده بسته هدیه فرستاده خواهد شد که شامل اطلاعات بسته هدیه و متن تبریک ویژه و خاص او است.

بیشتر بخوانید:

  • برترین مودم همراه اول کدام است؟
منبع: شبکه چی
انتشار: 6 تیر 1403 بروزرسانی: 6 تیر 1403 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2322

به "کد دستوری و جزئیات بسته اینترنت هدیه همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کد دستوری و جزئیات بسته اینترنت هدیه همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید