بازار بزرگ زنجان برای بهره مندی گردشگران و مسافران در نوروز باز است

به گزارش بهترین مقاله، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، بازار بزرگ زنجان برای بهره مندی گردشگران و مسافران در نوروز باز است.

بازار بزرگ زنجان برای بهره مندی گردشگران و مسافران در نوروز باز است

سید سعید صفوی در جلسه ای با حضور هیات امنای بازار تاریخی در مسجد میرزای نجفی گفت: هدف اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان، خدمات رسانی مطلوب به مسافران است تا گردشگران از استان خاطره خوبی داشته باشند. بازار از دو جنبه بسیار اهمیت دارد که یکی از آنها جاذبه فیزیکی فضا و زیبایی تاریخی آن و دیگری نیز خرید و جنبه مالی آن است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اضافه کرد: غیر از روز اول عید که بازار تعطیل است، براساس هماهنگی های انجام گرفته، از روز دوم فروردین تا سرانجام تعطیلات نوروز بازار تاریخی زنجان برای حضور گردشگران داخلی و خارجی باز خواهد بود و طبق هماهنگی هیات امنای محترم بازار، برای خریداران در این ایام تخفیف ویژه ای لحاظ خواهد شد.

او گفت: مقرر شد، هیات امنای بازار تاریخی زنجان باز بودن بازار در طول تعطیلات را با توزیع آگهی و اطلاع رسانی به وسیله فضای مجازی اعلام نمایند.

صفوی اعلام کرد: وجود صنایع دستی در راسته های مختلف بازار و مغازه های متعددی که در داخل بازار به فعالیت های صنایع دستی مشغول هستند، سبب جلب توجه گردشگران می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2230

به "بازار بزرگ زنجان برای بهره مندی گردشگران و مسافران در نوروز باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار بزرگ زنجان برای بهره مندی گردشگران و مسافران در نوروز باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید