هجوم به دین؛ راهبرد جدید دشمن علیه ایران

به گزارش بهترین مقاله، جانشین یگان های ویژه فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: یکی از مهم ترین راهبردهای امروز دشمن برای دشمنی علیه انقلاب هجوم به دین است.

هجوم به دین؛ راهبرد جدید دشمن علیه ایران

به گزارش خبرنگاران، حبیب الله جان نثاری در دومین یادواره سرداران و 1200 شهید یگان های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و گرامی داشت یاد و خاطره 32 شهید لرستان، با اشاره به فلسفه برگزاری یادواره 1200 شهید یگان های ویژه کشور و 32 شهید یگان ویژه لرستان، اظهار کرد: یاد و نام شهدا برکت نظام و انقلاب ماست و ما امروز برای یک پیمان و عهد گرد هم آمدیم.

وی با اشاره به سؤالاتی درباره دشمنی دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی که در ذهن نسل جوان ایجاد شده و یا می گردد، اضافه نمود: همه ما می دانیم انقلاب اسلامی نشات گرفته از فرهنگ عاشورا، ایثار و از خودگذشتگی است و ما تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنیم.

جان نثاری مطرح کرد: امروز هرچه داریم از برکت خون شهدا، پایداری و صبر خانواده های شهدا بوده و فرزندان و نسل ها باید بدانند ما هرچه داریم از شهداست.

وی با اشاره به اینکه ما در دفاع مقدس 188 هزار شهید را تقدیم کردیم و حتی وجبی از خاک ایران را ندادیم، اضافه نمود: این در حالی است که در طول 200 سال گذشته قراردادهای ننگینی بسته شد که بخش عمده ای از خاک کشور را به یغما بردند، که طی آن ها پاکستان، ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان و بیش از 30 جزیره از کشور ما جدا شد.

جانشین یگان های ویژه فرماندهی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت اجازه نداد حتی یک وجب از خاک ایران جدا گردد، اعلام کرد: دشمن امروز با طراحی یک جنگ همه جانبه به نبرد با ملت ایران آمده و 40 سال است ملت قهرمان ایران در مقابل تحریم ایستادگی نموده و می نماید.

جان نثاری با بیان اینکه استکبار جهانی قبل از جنگ مالی داعش را برای ایران طراحی کردند کمااینکه ترامپ در سخنانی از هزینه شدن میلیاردها و تیلیاردها دلار در خاورمیانه بدون هیچ دستاوردی خبر داده است، اظهار کرد: این هزینه ها برای ما یک جبهه به نام جبهه مقاومت ایجاد کرد و امروز غیرت دینی مردم بیدار شده است.

وی با بیان اینکه ما امروز دور هم جمع شدیم عهد و پیمان ببندیم پرچمی که شهدا به ما سپرده اند را سالم و سلامت به دست صاحبش امام عصر(عج) خواهیم سپرد، ادامه داد: ما امروز با شهدا عهد و پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون و آخرین نفس پای آرمان ها و دست آوردهای انقلاب ایستادگی خواهیم کرد.

جانشین یگان های ویژه فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز ملت ایران همه تحریم ها را تجربه نموده و آب دیده شده است، اظهار کرد: همه ما می دانیم آدم عاقل وقتی وارد پیمانی می گردد و طرف مقابل به صورت یک طرفه از پیمان خود خارج می گردد دیگر با آن فرد پیمان مجدد منعقد نمی گردد، امروز ما به جهانیان اعلام می کنیم ایران راه خودش که پایداری و مقاومت بوده را انتخاب نموده و این راه موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی است.

جان نثاری با تأکید بر اینکه تکلیف ما ساخت زیرساخت های حکومت جهانی امام زمان(عج) است، یکی از مهم ترین راهبردهای امروز دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران را هجوم به دین دانست و ادامه داد: همه عامل موفقیت ما دینداری ماست دشمن این را می داند و دین من و شما را هدف قرار داده است.

وی گفت: امروز نسل ما هدف دشمن در عرصه جنگ نرم است و در تهاجم فرهنگی کوشش دشمن، دریافت دین از ماست؛ لذا یادواره شهدا یادواره ایثار و از خودگذشتگی است و دشمن با تهاجم فرهنگی و ابزارهای رسانه ای می خواهد این فرهنگ را از ما بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 399

به "هجوم به دین؛ راهبرد جدید دشمن علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم به دین؛ راهبرد جدید دشمن علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید