نامه ترامپ به همتای ویتنامی خود برای بهبود روابط

به گزارش بهترین مقاله، رییس جمهور آمریکا با نگارش نامه ای برای همتای ویتنامی خود بر ضرورت بهبود همکاری ها میان دو کشور تاکید نمود.

نامه ترامپ به همتای ویتنامی خود برای بهبود روابط

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، این نامه در حالی منتشر شده است که ویتنام و آمریکا در دوران دولت پیشین آمریکا با وجود مناقشات در دریای چین جنوبی روابط خود را به سطح جدیدی بهبود بخشیدند.

در همین حال ترامپ با ارسال نامه ای به تران دای کوانگ - رییس جمهور ویتنام نسبت به تقویت روابط میان دو کشور ابراز امیدواری نموده است.

براساس اطلاعیه ای که بر روی سایت دولت ویتنام منتشر شده دونالد ترامپ - رییس جمهور جدید آمریکا - در این نامه نسبت به افزایش همکاری ها در حوزه های مالی، مبادلاتی، منطقه ای و بین المللی ابراز امیدواری نموده است.

کوانگ در دیدار روز آدینه خود با سفیر واشنگتن در این کشور به این نامه اشاره نمود. در این دیدار کوانگ در واکنش به نامه همتای آمریکایی خود از کوشش های آمریکا برای توسعه همکاری میان دو کشور در منطقه برای توسعه آزادی گشت زنی های دریایی و هوایی استقبال کرد.

به گفته سفیر آمریکا در ویتنام، ترامپ در حال آنالیز احتمال حضور خود در نشست سران سازمان همکاری مالی آسیاپاسفیک در ویتنام است که طی امسال میلادی برگزار خواهد شد.

آمریکا در حالی کوشش خود برای افزایش نفوذ در منطقه جنوب شرق آسیا را افزایش داده است که چین با طرح ادعاهای متعدد درخصوص دریای چین جنوبی به عنوان یک راه دریایی استراتژیک در این منطقه تنش هایی را ایجاد نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 449

به "نامه ترامپ به همتای ویتنامی خود برای بهبود روابط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ترامپ به همتای ویتنامی خود برای بهبود روابط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید