موزه کتاب مقدس در واشنگتن افتتاح می شود

به گزارش بهترین مقاله، روز جمعه، موزه کتاب مقدس، که یکی از بزرگ ترین گنجینه های مربوط به کتاب مقدس در جهان را دارد، در واشینگتن دی سی افتتاح خواهد شد.

موزه کتاب مقدس در واشنگتن افتتاح می شود

جدایی کلیسا و دولت یکی از مفاهیم اساسی دموکراسی آمریکایی است، اما جمعه پیش رو موزه کتاب مقدس، با فاصله تنها چند ساختمان از کاخ کنگره آمریکا افتتاح می شود.

این پروژه 500 میلیون دلاری جدیدترین مورد فهرست موزه های واشنگتن دی سی است. موزه کتاب مقدس، 2800 اثر را در ساختمانی به مساحت حدود 40000 متر مربع به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش یواس ای تودی، ورودی موزه از دو نسخه برنجی 12 متری سفر پیدایش تشکیل شده و در ادامه به راهرویی می رسد که سقفی دیجیتالی به ارتفاع 42 متر دارد و تصاویر متحرکی از چشم انداز ها و شیشه های رنگی نمایش می دهد.

ورودیه این موزه که با سرمایه شخصی ساخته شده، رایگان است، اما از کمک های مالی استقبال خواهد شد. موزه کتاب مقدس بزرگ ترین نمونه از نوع خود است که منحصراً به کتاب مقدس یهودی-مسیحی اختصاص دارد.

یک بخش از موزه به کتاب مقدس در آمریکا و تأثیرات آن بر رؤسای جمهور و پدران بنیان گذار اختصاص دارد، مانند بنجامین فرانکلین که اغلب از یاران بنیان گذار دیگر خود می خواست به خرد این کتاب ایمان داشته باشند.

نمایشگاه های دیگر موزه، تأثیر کتاب مقدس بر تاریخ جهان، فرهنگ، علم، هنر و ادبیات را نشان می دهند.

مهمانی رسمی افتتاح موزه پنجشنبه شب در هتل بین المللی ترامپ برگزار خواهد شد. البته به گفته واشنگتن پست، انتظار نمی رود رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ و معاون وی، مایک پنس، در این مراسم حضور پیدا کنند.

به گزارش روزنامه ها برخی میزهای این جمع آوری اعانه، تا 50000 دلار قیمت خورده اند، در حالی که ارزان ترین بلیط ورودی تک نفره، 2500 دلار قیمت دارد.

این موزه دارای یکی از بزرگ ترین مجموعه های کتاب مقدس و محصولات مربوط به آن در جهان است.

در ادامه می توانید گزارش مجذوب کننده شبکه فاکس را در مورد موزه کتاب مقدس تماشا کنید:

منبع: کجارو / foxnews.com
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1991

به "موزه کتاب مقدس در واشنگتن افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه کتاب مقدس در واشنگتن افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید