هتل اینترسیتی مسقط؛ اقامتگاهی در نزدیکی نقاط دیدنی و جاهای تاریخی عمان (تور ارزان عمان)

به گزارش بهترین مقاله، هتل اینترسیتی از هتل های 4 ستاره در شهر مسقط عمان است. این هتل یکی از مناسب ترین هتل های مسقط بوده و در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می نماید. با توجه به محل قرارگیری هتل اینترسیتی در شهر مسقط میهمانان می توانند از نقاط دیدنی شهر و جاهای تاریخی مانند موزه ملی عمان، موزه بیت الزبیر و قلعه الجلالی و چندین مرکز خرید بازدید نمایند.

هتل اینترسیتی مسقط؛ اقامتگاهی در نزدیکی نقاط دیدنی و جاهای تاریخی عمان (تور ارزان عمان)

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

بعضی از جاهای دیدنی مسقط فاصله اندکی تا این هتل دارند که عبارت اند از خانه اپرای رویال با 4.8 کیلومتر، مسجد بزرگ سلطان قابوس با 4 کیلومتر فاصله قرار دارند و بازدید از این دو مکان به همه گردشگران شهر مسقط پیشنهاد می گردد.

نزدیک ترین فرودگاه به هتل IntercityHotel Muscat فرودگاه بین المللی مسقط است که با 16 کیلومتر فاصله از این هتل واقع شده است، پس با خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو این هتل بی نظیر خودتان را به سفری رویایی میهمان کنید.

امکانات عمومی هتل اینترسیتی مسقط

در هنگام ورود به این هتل بی نظیر با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت 24 ساعته دایر است و از میهمانان استقبال می نمایند. با اقامت در هتل اینترسیتی می توانید از پارکینگ اختصاصی بهره مند شوید، استفاده از این پارکینگ احتیاجی به رزرو قبلی ندارد.

در میان امکانات ارائه شده در این هتل می توان به وجود مرکز بیزینس اشاره نمود که در این بخش می توانید با پرداخت هزینه مربوطه جلسات کاری و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. سایر خدمات نیز عبارت اند از روم سرویس و صرافی برای تبدیل ارز. اینترنت وای فای رایگان در هتل IntercityHotel Muscat ارائه می گردد و مسافران در همه نقاط هتل می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

از جمله سایر خدمات ارائه شده در این هتل می توان به خدمات باربری و اتاق چمدان اشاره نمود، بدین جهت خیالتان از بابت وسایل و چمدان هایتان آسوده باشد. برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل می توانید سوار آسانسور شوید، بعضی از مسافران ممکن است مسائل حرکتی و جسمانی داشته باشند که در تمامی نقاط هتل امکانات رفاهی مناسبی برایشان تعبیه شده است.

برای گشت وگذار و بازدید از جاذبه های دیدنی شهر نیز می توانید از لابی اتومبیل کرایه نموده و با رانندگی خودتان به نقاط مختلف شهر بروید. در حین اقامت ممکن است به خدماتی مانند خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی احتیاج داشته باشید که برای بهره مندی از این خدمات تنها کافی است در لابی به بخش شستشو بروید و هزینه موردنظر را پرداخت کنید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی در این هتل می توان به استخر شنا و باشگاه بدن سازی اشاره نمود تا در طول اقامتشان لحظات خوشی را تجربه نمایند. استخر این هتل روباز بوده و در طول سال دایر است. توجه داشته باشید که این استخر برای بزرگ سالان تعبیه شده و استفاده از آن رایگان است. بعلاوه در کنار استخر نیز می توانید از چتر و صندلی آفتاب گیری بهره مند شوید. باشگاه بدن سازی با مجهزترین دستگاه در اختیار مسافرانی قرار داده می گردد که در حین سفر نیز به فکر تناسب اندام خود هستند. بعلاوه در مرکز اسپای هتل IntercityHotel Muscat می توانید انواع ماساژ را دریافت کنید که باید بابت این خدمات هزینه مربوطه را پرداخت کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان های عربی، انگلیسی و هندی تسلط دارند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت اند از اتاق کینگ استاندارد، اتاق توئین استاندارد، سوئیت دلوکس، اتاق دوبل دلوکس با منظره دریا، اتاق توئین دلوکس و سوئیت سوپرییر. در این هتل همه واحدها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. بعلاوه در داخل اتاق ها می توانید از خدماتی نظیر میز کار، تلویزیون و گاوصندوق، کتری برقی، کاناپه تخت شو، امکانات اتوکشی، فرش و کمد لباس بهره مند شوید. به علت ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها افراد سیگاری باید به محل معین شده مراجعه نمایند. بعلاوه تمامی دیوارها و پنجره ها در هتل IntercityHotel Muscat عایق صدا هستند که همین مورد سبب می گردد تا مسافران اقامتی همراه با آرامش و سکوت را تجربه نمایند.

رستوران هتل

رستوران موجود در داخل این هتل Citrine نام داشته و آماده ارائه خدمات به مسافران است. در این رستوران در زمان های معین شده انواع غذاهای هندی، ایتالیایی، محلی و بین المللی سرو می نمایند. با اقامت در این هتل می توانید وعده صبحانه را به صورت سلف سرویس میل کنید. برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید به صورت سلف سرویس و منویی غذای موردعلاقه تان را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل اینترسیتی مسقط تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: 200 متر

فاصله تا مسجد بزرگ سلطان قابوس: 4.1 کیلومتر

فاصله تا خانه اپرای رویال مسقط: 4.8 کیلومتر

فاصله تا موزه بچه ها عمان: 6 کیلومتر

فاصله تا بازار مطرح مسقط: 16 کیلومتر

فاصله تا کاخ سلطنتی قصر العالم: 20 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2189

به "هتل اینترسیتی مسقط؛ اقامتگاهی در نزدیکی نقاط دیدنی و جاهای تاریخی عمان (تور ارزان عمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اینترسیتی مسقط؛ اقامتگاهی در نزدیکی نقاط دیدنی و جاهای تاریخی عمان (تور ارزان عمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید