مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس برگزار گردید

به گزارش بهترین مقاله، به گرارش خبرنگاران، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و با حضور علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، داود عزیزی رییس فدراسیون، فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون، مهرافزا منوچهری نایب رییس فدراسیون و دیگر اعضای مجمع برگزار گردید.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس برگزار گردید

این مجمع با هدف آنالیز عملکرد اقتصادی و فنی فدراسیون در سال گاذشته و تصویب برنامه های امسال فدراسیون تشکیل شد و پس از ارائه گزارش داود عزیزی رییس فدراسیون پیرامون برنامه های این فدراسیون در سال گذشته در ابعاد همگانی، قهرمانی و آموزشی، بعلاوه گزارش های حسابرس، بازرس و خزانه داری، این گزارش ها مورد تایید مجمع واقع شد.

در این مجمع اعضای هیات رییسه به همراه نماینده مربیان، داوران، ورزشکاران، خزانه دار و بازرس فدراسیون بصورت حضوری مجمع را دنبال و رؤسای هیات های استانی هم بصورت وبینار در این مجمع شرکت کردند.

بعضی از روسای هیات های استانی هم به ارائه نظرات خود پرداختند؛ کلیپهایی از پیشکسوتان عظیم و صاحبنام این رشته و بعلاوه عملکرد تنیس در سال گذشته پخش شد.

سعیدی: کمیته ملی المپیک از برنامه های فدراسیون تنیس حمایت می نماید

کیکاووس سعیدی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس گفت: سابقه تنیس در ایران به هشتاد تا نود سال قبل باز می گردد و روسای فدراسیون در ادوار گذشته هم در دوره های مختلف زحمات قابل توجهی کشیدند تا تنیس به نقطه مطلوب برسد اما آنچه مسلم است این رشته سیر صعودی نداشته و امیدوارم در دوره تازه اتفاقات خوبی در راستای پیشرفت این رشته رخ دهد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: مهمترین مشکل فدراسیون عدم برخورداری از زمین های اختصاصی أست که به اسم مطالبه عمومی اهالی این رشته مطرح می گردد.

کیکاووس سعیدی گفت: کمیته ملی المپیک حمایت لازم از برنامه های این رشته را دارد و در کنار فدراسیون به توسعه و تعالی تنیس یاری خواهد نمود.

احمدی: فعالیت های فدراسیون تنیس مثبت بوده است

سید عبدالحمید احمدی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس نقش هیات های استانی در توسعه ورزش کشور را مهم بر شمرد و توضیح داد: هیات های استانی خط مقدم توسعه ورزش کشور هستند و اگر شرایط انها مناسب و مطلوب باشد حتماً شرایط ان رشته در کشور هم بهتر خواهد بود، بنابراین أصل توسعه در ورزش باید در استان ها رقم بخورد و در واقع هیات ها مسئولیت راهبری رشته خود را برعهده دارند و فدراسیون ها هم زمانی می توانند پیروز عمل نمایند که از هیات های قوی برخوردار باشند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه اقدامات فدراسیون تنیس در ابعاد مختلف رویدادهای رقابتی، آموزشی و همگانی را در دوره تازه مدیریتی این فدراسیون ستود و گفت: رویدادهای بسیار خوبی در طی یکسال گذشته با مشارکت گسترده اهالی تنیس برگزار گردید و همه استان ها درگیر رویدادهای رقابتی بودند که تداوم این مهم به توسعه و تعالی این رشته منجر می گردد.

سید عبدالحمید احمدی گفت: استعدادیابی در قالب برنامه های فدراسیون تنیس به خوبی در 17 استان کشور اجرا شده که قطعاً توسعه این طرح اتفاقات بهتری را برای این رشته رقم خواهد زد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به صندلی تنیس ایران در آسیا و دنیا گفت: آنچه مسلم است تنیس در دوره های گذشته نتایج خوبی نگرفته که امیدوارم در دوره تازه در قالب تدوین یک برنامه کوتاه مدت، عقب ماندگی این رشته جبران گردد.

سید عبدالحمید احمدی با اشاره به اهمیت برخورداری فدراسیون تنیس از زمین های اختصاصی گفت: شکی نیست که فدراسیون اگر از امکانات سخت افزاری برخوردار باشد می تواند ماموریت خود را به نحو أحسن اجرا کند و امیدوارم با تأکیدی که دکتر سلطانی فر در مورد حل مسائل زمین تنیس داشتند، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم اقدام لازم را انجام دهد.

وی در ادامه اهمیت بخش خصوصی برای توسعه فعالیت های تنیس را مهم بر شمرد و گفت: رشته تنیس با توجه به جذابیت ها و ظرفیت های لازم، زمینه مشارکت گسترده بخش خصوصی را دارد بطوریکه بخش خصوصی حتی می تواند زمینه ارتقا این رشته و عدم وابستگی به دولت را بوجود آورد.

معاون فرهنگی و توسعه وررش همگانی وزارت ورزش و جوانان، فعالیت های روابط عمومی در انعکاس رویدادهای این رشته و تعامل با صدا وسیما و بعلاوه توسعه فعالیت های فضای مجازی را خوب توصیف کرد و گفت: تعامل با مردم به وسیله رسانه های مختلف می تواند منجر به ارتقا صندلی این رشته در أفکار عمومی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1731

به "مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید