لاریجانی: روند اجرای پروژه های ورزشی رو به رشد است

به گزارش بهترین مقاله، رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که اجرای پروژه های ورزشی در سطح کشور، روندی رو به رشد دارد، گفت: سرمایه گذاری در حوزه ورزش و سلامت، امری مهم و لازم است.

لاریجانی: روند اجرای پروژه های ورزشی رو به رشد است

به گزارش خبرنگاران، علی لاریجانی در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) در قم عنوان نمود: سهم استان قم به لحاظ سرانه ورزشی، پایین است و باید اجرای پروژه های بیشتری در توسعه زیرساخت های ورزشی در قم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: سرمایه گذاری در حوزه ورزش و سلامت امری مهم و لازم است. توسعه اماکن ورزشی در قم می تواند بخش زیادی از احتیاج مردم و جوانان در افزایش سلامت و نشاط را تأمین کند.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه های ورزشی در سطح کشور، روندی رو به رشد دارد و پروژه های ارزشمندی نیز در حوزه خدمات اجتماعی عملیاتی شده است.

لاریجانی اعلام کرد: جوانان به تحقق پروژه های مفرح و ورزشی احتیاج دارند، وزارت ورزش و جوانان در سال های اخیر، تعداد زیادی از پروژه ها و طرح های ورزشی را در شهرها و استان های مختلف دنبال نموده است.

وی گفت: خوشبختانه قوانین حمایتی در جهت توسعه فضاهای ورزشی در مجلس تصویب شده است و در برنامه ششم توسعه کشور، یاری های خوبی برای توسعه فعالیت های ورزشی در نظر گرفته شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان نمود: اختصاص سهمی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش اضافه نموده در راستای گسترش سرانه ورزشی در استان ها یکی از این روینمودهای مهم است.

وی اعلام کرد: واگذاری طرح های نیمه کاره به بخش خصوصی، یکی دیگر از اقداماتی است که می تواند در توسعه فضاهای ورزشی اثرگذار باشد. در قم طرح های خوبی به وسیله ظرفیت های قانونی به بخش خصوصی واگذار شده است.

لاریجانی اظهار کرد: به واسطه شرایط مالی جامعه باید در جهت سلامت مردم، حمایت های جدی تری صورت گیرد.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه اعلام کرد: این منطقه از جمله مناطق محروم قم است و به همین دلیل در کلنگ زنی و همچنین افتتاح این پروژه در قم حضور یافتم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 188

به "لاریجانی: روند اجرای پروژه های ورزشی رو به رشد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: روند اجرای پروژه های ورزشی رو به رشد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید