علی باقری امشب در سفری کوتاه به تهران برمی شود

به گزارش بهترین مقاله، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امشب در چارچوب ترددهای معمول در جریان گفت وگوها، در سفری کوتاه راهی تهران می گردد، ولی هیأت کارشناسی ایران در وین حضور دارند و به رایزنی ها ادامه می دهند.

علی باقری امشب در سفری کوتاه به تهران برمی شود

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرنگاران، علی باقری مذاکره کننده ارشد و معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان امشب (چهارشنبه) و در چارچوب ترددهای معمول در جریان گفت وگوها، در سفری کوتاه راهی تهران خواهد شد.

مذاکره کنندگان ارشد سه کشور اروپایی نیز این هفته برای انجام امور محوله و بعضی مشورت ها، ترددهایی به خارج از وین داشتند.

گفتنی است، اعضای هیأت کارشناسی ایران در وین حضور داشته و به رایزنی ها ادامه می دهند.

دور هشتم مذاکرات وین به منظور برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران از روز سه شنبه 19 بهمن ماه و بعد از تنفسی 11 روزه برای مشورت هیأت ها با مرکز هایشان با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در مرکز اتریش از سر گرفته شد و از آن موقع تا به امروز در سطوح و فرمت های مختلف در حال برگزاری است.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در نشست خبری مشترک با همتای عمانی با بیان این که موضوعات اندک ولی بسیار مهم در مذاکرات وین به جای مانده، توضیح داد: تحت هیچ شرایطی در مذاکرات از خطوط قرمز خود عبور نخواهیم کرد. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2024

به "علی باقری امشب در سفری کوتاه به تهران برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی باقری امشب در سفری کوتاه به تهران برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید