شاید از شاهین جدا شوم، اگر مخالف داشته باشم به تیم امید نمی روم

به گزارش بهترین مقاله، عبدالله ویسی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بعد از استعفای مدیرعامل این باشگاه گفت: زمانی که آقای واعظی مدیرعامل بود، بنده برنامه هایم را ارائه کردم و حتی مورد موافقت هیات مدیره و اعضای شورای شهر هم نهاده شد. اما قرادادی نبستیم و نمی دانم شرایط چطور می گردد. از استعفای آقای واعظی ناراحت شدم.

شاید از شاهین جدا شوم، اگر مخالف داشته باشم به تیم امید نمی روم

وی اضافه کرد: چه من باشم یا نباشم و چه آقای واعظی برگردد یا نه، مسئولان تیم باید به خاطر مردم بوشهر هرچه سریعتر تکلیف تیم را معین نمایند و بعد از مشخص بودجه، کارشان را آغاز نمایند. تیم بوشهر تازه به لیگ برتر صعود نموده است و طبیعتاً کار بیشتری احتیاج دارد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر تاکید نمود: من برنامه کلی فصل و استراتژی های تمرین را به هیات مدیره دادم اما لیست ورودی و خروجی مشخص نکردم. وضعیت اقتصادی تیم معین نیست. باید ابتدا این مسائل روشن گردد.

ویسی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان جدایی اش از شاهین وجود دارد؟ گفت: بله، چرا که نه! گزینه اول، دوم و سوم من بوشهر است و از بودن در این تیم لذت بردم ولی شاید اتفاقاتی رقم بخورد که در خدمت تیم نباشم. در حال حاضر هم دو پیشنهاد لیگ فزونی دارم.

وی همچنین درباره اینکه آیا از تیم امید هم پیشنهاد سرمربیگری دارد؟ توضیح داد: صحبت هایی شده است اما نه از طرف مدیر فنی تیم امید (حمید استیلی). بنده از دوستانم در سازمان لیگ و کمیته فنی شنیده ام که جزو گزینه های سرمربیگری تیم امید هستم ولی شاید مخالفت هایی وجود دارد که تا الان با بنده صحبت نشده است.

سرمربی تیم شاهین بوشهر یادآور شد: با تمام گزینه های سرمربیگری تیم امید صحبت شد جز من در حالی که بنده جزو گزینه های اول بودم. دوست داشتم با تمام وجود به تیم امید یاری کنم ولی اگر مخالفتی با من باشد، ممکن است با حضورم تیم ملی امید ضربه بخورد. بنابراین اگر با من مذاکره گردد و بدانم مخالفانی دارم هرگز به تیم امید نمی آیم.

ویسی در پاسخ به این سئوال که مخالفانش چه کسانی هستند؟ اظهار کرد: نمی دانم. وقتی جزو اولین گزینه های تیم امید بودم ولی صحبتی نمی گردد معین است که دارد اتفاقاتی می افتد. تیم امید هم تیم کشورمان است. تیم ملی تیم شخصی نیست و باید منافع مملکت را در نظر گرفت.

سرمربی تیم شاهین در انتها صحبت هایش با اشاره به آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال از امروز گفت: مارک ویلموتس جزو مربیان نامدار فوتبال است و برای تماشای تمرینات تیم ملی همانند زمان کی روش، به کمپ تیم ملی می روم. حتی اگر سرمربی تیم امید نشوم، به تمرینات این تیم می روم. همواره هوادار تیم ملی هستم و می خوام یاد بگیرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 190

به "شاید از شاهین جدا شوم، اگر مخالف داشته باشم به تیم امید نمی روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاید از شاهین جدا شوم، اگر مخالف داشته باشم به تیم امید نمی روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید