افشای هزینه نجومی حق پخش جام جهانی 2018 برای روسیه

به گزارش بهترین مقاله، میزان درآمد فیفا از اعطای پخش دیدارهای جام جهانی 2018 به کنسرسیوم تلویزیونی روسیه به عنوان میزبان این رقابت ها افشا شد.

افشای هزینه نجومی حق پخش جام جهانی 2018 برای روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، اطلاعات غیر رسمی نشان می دهند که حق پخش رسانه ای ملاقاتهای جام جهانی 2018 در حدود 30 میلیون دلار برای شبکه های تلویزیونی روسیه هزینه داشت.

جام جهانی فوتبال 2018 با شرکت 32 از جمله ایران به میزبانی روسیه برگزار گردید که در ملاقات فینال تیم ملی فرانسه با نتیجه 4 بر 2 برابر کرواسی پیروز شد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

همچنین پیوتر مالنکو، رئیس شرکت رسانه ای تل اسپورت روسیه که حق پخش ملاقاتهای جام ملت های اروپا 2020 را در اختیار دارد در این مورد گفت: حق پخش رسانه ای ملاقاتهای جام جهانی فوتبال میلیون ها یورو هستند. این پول زیادی است و ما درباره ده ها میلیون یورو صحبت می کنیم. صاحبان اعطای مالکیت حق پخش همیشه قیمت ها را بالا می برند و از سویی مردم هم ترجیح می دهند رقابت ها را به صورت زنده تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1259

به "افشای هزینه نجومی حق پخش جام جهانی 2018 برای روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای هزینه نجومی حق پخش جام جهانی 2018 برای روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید