سفر به دبی در کریسمس، فرصتی که نباید از دست بدهید!

به گزارش بهترین مقاله، با نزدیک شدن به فصل زمستان، کم کم به سال نوی میلادی و جشن کریسمس نزدیک می شویم. در این زمان، سفر به کشورهایی که در آن ها جشن سال نو برپاست می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد. دبی نیز که از شهرهای امارات است، به عنوان یک مرکز بین المللی و مهم هر سال سال نوی میلادی را جشن می گیرد. از آن جا هم که نام دبی با خرید گره خورده است، جشنواره های جالب و متنوعی در این شهر نزدیک به سال نو برگزار می گردد. به همین دلیل، سفر به دبی در کریسمس را به هیچ وجه نباید از دست داد! برای رزرو تور دبی، به وب سایت ما مراجعه کنید. مجله خبرنگاران در این مقاله درمورد سفر به دبی در تعطیلات کریسمس می پردازد و به اتفاقات حیرت انگیزی که در این شهر می افتد، اشاره می نماید. پس با ما همراه باشید.

سفر به دبی در کریسمس، فرصتی که نباید از دست بدهید!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

چرا تعطیلات کریسمس را به دبی سفر کنیم؟

سال ها است که دبی به شهری شگفت انگیز تبدیل شده که مترادف هنر، معماری و توسعه است. جایی که تا همین چند دهه قبل بیابان خشک و بی آب و علفی بود، اکنون به مظهر شهرهای مدرن جهان تبدیل شده است. با این وجود، این شهر توانسته در کنار رشد خارق العاده اش به طور هم زمان به یک ناحیه توریستی جذاب نیز تبدیل گردد و سفر به دبی در کریسمس را به یک رسم تبدیل کند. دبی به عنوان خانه بلندترین برج ها، گران ترین هتل ها، بزرگترین مراکز خرید، لوکس ترین رستوران ها و یکی از هیجان انگیزترین پارک ها در جهان قطعا یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات کریسمس 2020 خواهد بود.

سفر به دبی در کریسمس، یک تجربه بی نظیر!

دبی در کریسمس بیشترین تعداد توریست را به خود می بیند و هرچند که این امر دلایل مختلفی دارد، یکی از مهم ترین آن ها دلپذیر بودن هوای دبی در ژانویه است. با متوسط دمایی بین 16 تا 14 درجه سانتی گراد، هوا کاملا برای گشت و گذار، خرید یا فعالیت های بیرون از هتل مناسب است. در نتیجه، سفر به دبی در کریسمس می تواند یکی از بهترین تجربه های شما طی سفر در تعطیلات باشد. اما آیا می دانید در سفر به دبی طی زمستان بهتر به کدام مناطق این شهر سر بزنید؟

نمایش فواره های دبی را حتما ببینید!

یکی از بهترین کارهایی که می توان در سفر به دبی در کریسمس انجام داد، رفتن به روی دریاچه برج با قایق برای دیدن دومین فواره بزرگ جهان است. فواره های دبی، یکی از جذاب ترین نقاط توریستی دبی است که با حدود 274 متر ارتفاع، توانایی فرستادن 22 هزار گالن آب را در هر دقیقه دارد. در این جاذبه گردشگری، 6600 منبع نوری و 50 پروژکتور رنگی به کار رفته است تا در هنگام پخش موسیقی، رنگ ها در این مجموعه تغییر نمایند. برای سفر به این شهر و رزرو هتل در دبی، تنها کافی تا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

هزینه بازدید: 65 درهم امارات

زمان بازدید: 5:45 بعد از ظهر تا 11:30 شب

آدرس: Fashion Parking - Dubai Mall، Sheikh Mohammed bin Rashid Boulevard

اسکی روی برف را در صحرا تجربه کنید

شاید حتی تصور چنین چیزی هم سخت به نظر برسد اما آیا می توانید به این فکر کنید که برای اسکی به دبی بروید؟ در این شهر همه چیز ممکن است! 22 هزار و 500 متر فضا، فرصت برگزاری انواع مسابقات و انجام ورزش های اسکی و اسنوبرد را در دبی فراهم نموده است. این محل که اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه به حساب می آید، در داخل مرکز خرید امارات واقع شده است. پس اگر سفر به دبی در کریسمس را در برنامه های خود دارید، این جایی است که حتما باید سر بزنید.

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Dubai

زمان بازدید: 10 صبح تا 11 شب

هزینه بازدید: هر دو ساعت اسکی برای بزرگسان 180 درهم امارات و برای بچه ها 150 درهم امارات هزینه دارد.

در دبی مال طعم واقعی خرید را بچشید

مرکز خرید دبی به خانه عجیب ترین فستیوال خرید معروف است. از مزایای سفر به دبی در کریسمس می تواند شرکت در فستیوال خرید دبی باشد که قلب هر کسی را که حتی اندکی علاقه به خرید دارد، به تپش می اندازد! اگر در خصوص این جشنواره کنجکاو شده اید، پیشنهاد می کنیم مقاله فستیوال خرید دبی را مطالعه کنید.

علاوه بر خرید، در این مکان می توانید وعده ناهار را در یکی از بهترین رستوران ها تجربه کنید، در هتل های 5 ستاره اقامت کنید و برای دی آکواریوم ها و باغ وحش زیر آب دبی بروید.

فستیوال زمستانی دبی مدیا سیتی را از قلم نیاندازید!

یکی از جالب ترین قسمت های سفر به دبی در کریسمس، جشنواره های زمستانی این شهر است. از 6 سال پیش، فستیوال زمستانی دبی مدیا سیتی بزرگترین فستیوال آخر هفته در این شهر بوده است. این محل به سرگرمی های مختلفی که برای بچه ها دارد، مسابقات استعدادیابی اش و جشن هایی که برای کریسمس در آن برگزار می گردد، معروف است.

آکواونچر پارک، یک بهشت آبی برای گردشگران

سفر به دبی در کریسمس می تواند با سر زدن به پارک آبی آکواونچر رنگ دیگری به خود بگیرد. اگر بدون اینکه به این پارک سر بزنید، سفرتان به دبی ناتمام خواهد ماند. طولانی ترین جهت آبی مصنوعی در این پارک ساخته شده است. بازی های ساحلی، شنا با دلفین ها و ماهی ها، رستوران ها و ماسه های سفید و نرم برای استراحت این پارک را به یکی از بهترین پارک های آبی در جهان تبدیل نموده است.

زمان بازدید: 10 صبح تا 5:30 بعد از ظهر

آدرس: Atlantis The Palm, Crescent Road

هزینه بازدید: هزینه در این پارک بر اساس ارتفاع محاسبه می گردد. به این صورت که تا ارتفاع 1.2 متری 215 درهم امارات و بالای 1.2 متر 260 درهم باید هزینه کرد. ورود بچه ها زیر دو سال به این مجموعه رایگان است.

در این مقاله به بهترین فعالیت ها طی سفر به دبی در کریسمس پرداختیم. از فعالیت و سرگرمی هایی گفتیم که می توانید در این شهر معروف جهان انجام دهید. برای خرید بلیط هواپیما تنها کافی است به وب سایت ما مراجعه نمایید. شما دیگر چه تفریحات و مکان هایی را در تعطیلات کریسمس دبی می شناسید؟ آن ها را به ما هم معرفی کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 572

به "سفر به دبی در کریسمس، فرصتی که نباید از دست بدهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به دبی در کریسمس، فرصتی که نباید از دست بدهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید