تورهای کشورهای همسایه

به گزارش بهترین مقاله، روز های زیبای بهار و تابستان، فرصت خوبی برای سفر است تا به همراه خانواده، به دیدن کشورها و شهرهای جدید بروند. در این میان، انتخاب آژانس گردشگری اهمیت ویژه ای دارد. آژانس مقتدر سیر با تجربه زیاد در برگزاری تورهای تفریحی، امکان سفر راحت و لذت بخش را برای گردشگران فراهم کرده است. در این جا به معرفی دو مقصد پر طرفدار نزدیک ایران پرداخته ایم.

تورهای کشورهای همسایه

سفر با تور دبی و تجربه هیجان در وایلد وادی

تور دبی بهترین انتخاب برای خانواده هاست، مخصوصا اگر به همراه بچه ها یا افراد مسن سفر می کنید. طول پرواز دبی کوتاه است و به راحتی به فرودگاه می رسید و از آن جا با ترنسفرهای فرودگاهی دور زمین، به هتل می روید.

تورهای دبی از حدود 3 شب تا یک هفته برنامه ریزی می شوند. گردشگران با پروازهای چارتر و به صرفه ماهان و ایران ایر به شهر مدرن دبی می رسند. لازم به ذکر است که خدمات تور دبی شامل مراحل اخذ ویزای دبی نیز می شود.

دبی یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری است و این باعث شده که این شهر مدرن، تفریحات هیجان انگیز و هتل های لوکسی را برای انواع سلیقه های گردشگران داشته باشد.لیست هتل های دبی را برای تجربه یک سفر لاکچری به دبی از وب سایت آژانس دور زمین می توانید بررسی کنید و یا با کارشناسان سفر در آژانس مشورت کنید.

در دبی هم، می توانید هتل چهار ستاره ارزان در دیره رزرو کنید و یا پنج ستاره های لوکس جمیرا از هتل های سه ستاره تا 5 ستاره های لوکس را بسته به بودجه و نوع سفر انتخاب کنید و برای گذراندن تعطیلات، به این شهر لوکس سفر کنید. مناطق مختلف دبی مانند دیره، البرشا، خیابان شیخ زائد و بر دبی همگی دسترسی راحتی دارند و توریستی هستند.

یکی از هیجان انگیزترین بخش های سفر دبی، شنا و خوش گذرانی در پارک واید وادی است که در تمام فصول سال، مخصوصا روزهای بهاری پیش رو، می توانید در هوای مطبوع دبی حسابی با سرسره ها و وسایل بازی شگفت انگیز این پارک، خوش بگذرانید.

دبی علاوه بر تفریحات هیجان انگیز، مراکز خرید بی نظیری دارد که بسیاری از برندهای اروپایی و آمریکایی را عرضه کرده اند. در این مراکز خرید، انواع رستوران ها و دیدنی های سرگرم کننده برای مراجعین وجود دارد، مانند بزرگترین آکواریوم دنیا و اسکلت دایناسور که می تواند شما را شگفت زده کند.

مراکز خرید دبی

· دبی مال

· دیره سیتی سنتر

· اوت لت مال

· مرکز خرید ابن بطوطه

· بازار قدیمی دبی

· امارات مال

از دیگر جاذبه های توریستی دبی، می توان سازه های مدرن و باشکوه مانند قاب دبی و برج الخلیفه را نام برد. اگر به دنبال هیجان بیشتر هستید، حتما سافاری دبی را با ماشین های مدرن آف رود امتحان کنید.

دبی با داشتن دریا و تفریحات مدرن و غذاهای لذیذ عربی، تعطیلات خوشی را برای گردشگران ایجاد می کند و برای سفرهای کوتاه چند روزه همراه خانواده، انتخاب بسیار مناسبی است، پس هر زمان که انتخاب خود را انجام دادید با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

سفری ساحلی با تور باکو

باکو یکی از مقصدهای سفر ارزان و در عین حال لوکس است، هزینه سفر کلی به باکو بسیار به صرفه است، توصیه می کنیم برای تجربه سفری کامل، از میان هتل های زنجیره ای و معروف، یک هتل چهار یا پنج ستاره معروف با امکانات استخر و سونا انتخاب کنید، تا سفری لذت بخش را همراه عزیزانتان تجربه کنید.

سفر به این شهر زیبا، همانند شمال ایران در چهار فصل سال امکان پذیر است البته باید در نظر بگیرید که بهترین زمان گشت و گذار در شهر، بهار و تابستان است که هوا معمولا آفتابی و درخشان است و به شما امکان تفریح و خرید بیشتری می دهد.

باکو دیدنی های زیادی برای سفر دارد؛ از پارک های ساحلی گرفته تا منطقه قدیمی که کاخ شیروان شاه و قلعه دختر با قدمتی از دوران ساسانی که گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.

در روزهای زیبا و آفتابی در بلوار باکو قدم بزنید که یکی از خیابان های اصلی شهر است، بلواری زیبا که در امتداد دریای خزر، منظره زیبایی را ساخته است. در کافه های ریز و درشت آن، نوشیدنی سفارش دهید و در میان اهالی باکو، به معاشرت بپردازید. نسیم خنکی که از سوی دریا می وزد، فضای روح نواز و دل چسبی را برای گردشگران فراهم می کند. در برنامه ریزی سفر به باکو، حتما دیدن مرکز زیبای حیدر علی اف را در لیست خود بگنجانید، این اثر معماری مدرن، اثر زاها حدید از دیدنی های معروف باکو است.

یک روز کامل را برای خرید در بهترین مال های باکو اختصاص دهید. در این مراکز خرید، امکانات تفریحی برای بازی و سرگرمی بچه ها فراهم است. می توانید از میان انواع مراکز خرید زیر انتخاب کنید، در وب سایت مقتدرسیر اطلاعات کاملی را درباره بهترین مراکز خرید در باکو مطالعه کنید.

مراکز خرید باکو

· مرکز خرید 28- 28Mall

· مترو پارک - MetroPark

· بلوار پارک - Park Bulvar

· پورت باکو - Port Baku

· مرکز خرید نرگس

· مرکز خرید اف

به همراه خانواده و عزیزان تان، می توانید تورهای لحظه آخری باکو را در مقتدرسیر رزرو کنید و سفری ارزان به باکو را تجربه کنید و در سواحل دریای خزر قدم بزنید. تورهای باکو از حدود 4 تا 7 شب برنامه ریزی شده اند و در تمام تورها گردشگران دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند.

سفرهای باکو با پرواز های ماهان و ایران ایر به مقصد فرودگاه حیدر علی اف برنامه ریزی شده اند که حدود بیست کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. و با ترانسفر های رایگان آژانس دور زمین با آسودگی به هتل می رسید. درنگ نکنید برای سفر با دور زمین، تور باکو را رزرو کنید و به دیدن این شهر زیبا بروید.

انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 858

به "تورهای کشورهای همسایه" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای کشورهای همسایه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای کشورهای همسایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید