رحمانی: مسئولان باشگاه قول داده اند که این هفته پول بازیکنان را بدهند، تفکرات کی روش دفاعی نبود

به گزارش بهترین مقاله، بختیار رحمانی، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که تفکرات کارلوس کی روش دفاعی نبوده است.

رحمانی: مسئولان باشگاه قول داده اند که این هفته پول بازیکنان را بدهند، تفکرات کی روش دفاعی نبود

بختیار رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و نتایج خوب این تیم در لیگ نوزدهم گفت: خدا را شکر می کنیم که در شش هفته ابتدایی نتایج خوبی گرفتیم، اما نباید فریب این 11 امتیاز را بخوریم. البته باید بگویم تیم خوبی داریم و هدف بازیکنان و کادر فنی، شادمان کردن طرفداران صنعت نفت است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در انتها فصل، صندلی خوبی را به دست بیاوریم.

وی درباره مسائل اقتصادی باشگاه صنعت نفت که با اعتراض اکثر بازیکنان این تیم همراه بوده است، اعلام نمود: حقیقت این است که بازیکنان هنوز پولی بابت فصل جدید دریافت ننموده اند و اکثر آنها شغلی جز فوتبال ندارند. باشگاه هم چند بار قول داده که مطالبات بازیکنان را بدهد، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. امیدوارم این مسائل هر چه زودتر رفع گردد تا بازیکنان هم بتوانند با آرامش ذهنی به تمرینات و مسابقات فکر نمایند. آخرین قول باشگاه هم این بوده که در هفته جاری، پول بازیکنان را بدهد که امیدوارم این اتفاق عملی گردد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که سال جاری کدام تیم، شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می گردد، به خبرنگاران گفت: پیش بینی در این زمینه سخت است. سال جاری مدعیان زیادی در لیگ برتر دنبال قهرمانی هستند و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

هافبک پیشین تیم ملی درباره شرایط این تیم پس از حضور ویلموتس و اینکه آیا سبک بازی تیم ملی نسبت به زمان کارلوس کی روش، تغییری نموده است یا خیر، توضیح داد: تغییر خاصی در سبک بازی تیم ملی ایجاد نشده است. بعضی ها معتقدند تیم ملی هجومی بازی می نماید، اما اگر قرار است تفاوتی ایجاد گردد، در مدت کوتاهی رخ نمی دهد.

رحمانی در واکنش به اینکه بعضی معتقدند تفکرات ویلموتس هجومی تر از کی روش است، اعلام کرد: من در تیم ملی شاگرد کی روش بودم و معتقدم تفکرات این مربی دفاعی نبود. اگر شرایط بازی ایجاب می کرد، تیم کی روش بازی هجومی انجام می داد. وقتی تیم مقابل قوی تر است، طبیعی است که یک تیم بازی دفاعی ارائه کند، اما من احساس نکردم که کی روش یک مربی با تفکرات تدافعی است. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 464

به "رحمانی: مسئولان باشگاه قول داده اند که این هفته پول بازیکنان را بدهند، تفکرات کی روش دفاعی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی: مسئولان باشگاه قول داده اند که این هفته پول بازیکنان را بدهند، تفکرات کی روش دفاعی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید