بیت سعید: مسئولان آبادان باید از صنعت نفت حمایت نمایند، دوست نداریم به تیم ما فشار مضاعف وارد گردد

به گزارش بهترین مقاله، حسن بیت سعید مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان آبادان باید از تیم ما حمایت نمایند تا فرایند خوب مان را تا انتها لیگ ادامه دهیم.

بیت سعید: مسئولان آبادان باید از صنعت نفت حمایت نمایند، دوست نداریم به تیم ما فشار مضاعف وارد گردد

حسن بیت سعید در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط تیمش پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و دریافت سه امتیاز این بازی هم شرایط ما را در جدول بهتر کرد. ما می دانستیم بازی سختی در پیش داریم، اما خوشبختانه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، آن هم مقابل تیمی که در لیگ سال جاری نتایج خوبی گرفته و جزو تیم های سخت کوش و دونده لیگ برتر محسوب می گردد. با این حال کادر فنی ما به خوبی این تیم را بررسی نموده بود و خوشحالم که سه امتیازی مهم در این بازی گرفتیم تا انگیزه و روحیه بازیکنان بالاتر برود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردی صنعت نفت در 10 هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد؟، اعلام کرد: این تیم بعد از اتمام لیگ فصل قبل تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد و قبل از آغاز این فصل خیلی ها تصور می کردند که صنعت نفت با مشکل روبرو گردد. با این حال با کوشش مسئولان باشگاه، آقای پورموسوی و همکارانش، بازیکنان خوبی دور هم جمع شدند و توانستیم در این 10 بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. مهمترین نکته مثبت در تیم ما همدلی اعضای تیم است و این موضوع در آینده هم به ما یاری خواهد نمود.

بیت سعید در خصوص اینکه آیا آنها می توانند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، مطرح نمود: فقط یک سوم بازی های سپری شده و از حالا خیلی زود است که در خصوص آینده صحبت کنیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و اصلاً هم دوست نداریم که با مطرح شدن بحث سهمیه آسیا روی صنعت نفت فشار مضاعف وارد گردد. ما بازی به بازی جلو می رویم و انتظارات هم از تیم ما باید منطقی باشد، اما مطمئن باشید برای خوشحالی طرفداران صنعت نفت و مردم آبادان نهایت کوشش مان را به کار می گیریم.

مهاجم صنعت نفت آبادان همچنین راجع به مسائل اقتصادی این باشگاه که فصل گذشته به زردپوشان آسیب زد، توضیح داد: مسائل اقتصادی در فوتبال هم اهمیت دارد و اعتقاد من این است که مسئولان آبادان هم باید به صنعت نفت یاری نمایند. این تیم تنها دلخوشی مردم آبادان بوده و حیف است که مسائل اقتصادی شرایط خوب تیم ما را تغییر دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1447

به "بیت سعید: مسئولان آبادان باید از صنعت نفت حمایت نمایند، دوست نداریم به تیم ما فشار مضاعف وارد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت سعید: مسئولان آبادان باید از صنعت نفت حمایت نمایند، دوست نداریم به تیم ما فشار مضاعف وارد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید