خبرنگاران اهتمام به توسعه عدالت در عمق 200 متری زمین

به گزارش بهترین مقاله، کرمان - خبرنگاران- رئیس کل دادگستری استان کرمان در اقدامی ابتکاری با حضور در عمق 200 متری زمین در جمع کارگران معدن زغالسنگ همکار راور حضور یافت و پای درددل کارگران این معدن نشست.

خبرنگاران اهتمام به توسعه عدالت در عمق 200 متری زمین

به گزارش خبرنگاران، یدالله موحد روز دوشنبه به همراه دبیر ستاد اقتصادمقاومتی دادگستری و جمعی از مقامات قضایی در سفر یک روزه به شهرستان راور در این بازدید دو ساعته ضمن شنیدن درخواست های کارگران سخت کوش معدن همکار راور، برای پیگیری درخواست های آنها قول مساعد داد.

وی با اشاره به این مطلب که کارگران این معدن مطالبات و درخواست های به حقی برای معین تکلیف شرایط استخدامی و کاری، مسائل بیمه ای و غیره دارند، گفت: دستگاه قضایی ضمن پیگیری جدی برای احقاق حقوق این قشر سختکوش و زحمتکش، از مسئولان مربوطه در قوای مجریه و مقننه نیز انتظار دارد که رسیدگی به درخواست های این کارگران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حمایت از فراوری و تحقق جهش فراوری تاکید ویژه ای دارند، گفت: توجه به حمایت از سرمایه گذاری و فراوری، یکی از محورهای برنامه های تحولی مد نظر ریاست قوه قضائیه به شمار می رود و دستگاه قضایی استان کرمان نیز در این زمینه فعالانه و بدون اغماض ورود می نماید.

وی با اشاره به شرایط سخت کارگران معادن ذغالسنگ در اعماق زمین،توضیح داد: دستگاه قضائی استان در راستا احقاق حق کارگران این معادن در راستای نقش این قوه در حفظ حقوق عامه، کوشش می نماید تا حقوق این قشر زحمتکش هر چه بهتر محقق گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1104

به "خبرنگاران اهتمام به توسعه عدالت در عمق 200 متری زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اهتمام به توسعه عدالت در عمق 200 متری زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید