100 نقطه برتر جهان برای سفر (قسمت چهارم)

به گزارش بهترین مقاله، اگر عاشق سفر به دور جهان هستید اما وقت و اطلاعات کافی ندارید، حتما خواندن این سری مقالات نقاط برتر جهان برای سفر را در برنامه خود بگنجانید. با خبرنگاران همراه باشید.

100 نقطه برتر جهان برای سفر (قسمت چهارم)

در قسمت آخر از 100 نقطه برتر جهان برای سفر، به جاهای بکر کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا، ژاپن، آرژانتین، چین، نیویورک، کانادا، برزیل، مکزیک، هند، ایران، پرتغال و غیره سفر می کنیم، جاهایی چون مزارع گل، سواحل، مساجد، معابد، خیابان ها، شهرهای باستانی، رشته کوه ها و گاهی با مراسمات سنتی مردمان این کشور ها روبه رو می شویم و همراه آنان پایکوبی می کنیم.

عطر مدهوش نماینده گل های لوندر (لاواندولا، اسطوخودوس) را در زمین های پروانس در فرانسه استشمام کنید.

به سرزمین های دورافتاده استرالیا سفر کنید.

به تئاترهای کابوکی در توکیو بروید. کابوکی تئاتر سنتی ژاپنی ها است که بازیگران در آن لباس هایی خاص به تن می نمایند.

در بوئنوس آیرس، آرژانتین پایکوبی تانگو بیاموزید.

در سواحل هاینان در چین قدم بزنید.

به منطقه کویینز (Queens)، در نیویورک بروید. کویینز در سال 2015 از سوی لونلی پلنت (Lonely Planet) برترین مقصد گردشگری آمریکا شناخته شد. این منطقه شمار بسیاری از مهاجران را در خود جای داده است.

سوار بر تله کابین شوید و فاصله نفس گیر بین کوه های ویسلر (Whistler) و بلک کوم (Blackcomb) در کانادا را بپیمایید. آن چه زیر پای شما است از جمله هیجان انگیزترین و زیباترین صحنه های جهان است.

سوار بر هلیکوپتر شوید و دورنمای شهری سراسر نیویورک را ببینید. این برترین گردش برای افرادی است که عاشق دیدن بلندترین ساختمان ها و آسمان خراش ها از بالا هستند.

چای عصرگاهی را در هتل براون (Browns Hotel) یا هر کافه لوکس دیگری در لندن که در آن چای سرو می گردد، بنوشید. هتل براون که در سال 1837 در لندن ساخته شد، یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل ترکیبی از دوران ویکتوریایی و معاصر است و همین امر توجه و علاقه بسیاری را به خود جلب می نماید.

با مجسمه بزرگ مسیح (Christ the Redemeer) بر نوک کوه کورکووادو (Corcovado) در ریو دو ژانیرو، برزیل عکس بگیرید. طول این مجسمه حدود 39 متر است. دست های باز تندیس بزرگ مسیح به گونه ای است که انگار قصد به آغوش کشیدن تمام بشر را دارد.

در خیابان سنگ فرش شمال مکزیک قدم بزنید. این خیابان آدم را به یاد کبک، کانادا می اندازد.

به سفر اکتشافی در بوتسوانا بروید، جایی که می توانید تمام گونه های موجود در حیات وحش را ببینید. بوتسوانا کشوری در جنوب آفریقا است.

برترین برف های کره زمین را در نیسکو (Niseko) در شمال ژاپن می توانید ببینید. به این مکان بروید و شیب های رشته کوه های این منطقه را اسکی کنید.

در سواحل بسیار زیبا و خیره نماینده لاگوس، پرتغال استراحت کنید و لذت ببرید.

محو زیبایی و پیچیدگی معماری سن پترزبورگ، روسیه شوید. این شهر سال جاری از سوی ورلد ترول اوارد (World Travel Award) برترین مقصد گردشگری اروپا شناخته شد.

هوای پاک و ناب کوه اورست در رشته کوه های هیمالیا را تنفس کنید.

در یکی از تورهای معماری شیکاگو که از قایق استفاده می نمایند شرکت کنید.

به تحسین پاگوداها در باگان، میانمار بنشینید. پاگودا یا بت خانه برج هایی با سقف های چند لایه هستند که اکثرا کاربرد مذهبی داشتند.

در شهر کوچک سنت اندروز (St. Andrews) در اسکاتلند گلف بازی کنید. این شهر کوچک و قدیمی زادگاه بازی گلف است.

به شهر کوچک فرنچهوک (Frenchhoek)، یکی از زیباترین منطقه ها آفریقای جنوبی بروید. انگورهای این شهر کوچک بسیار معروف هستند.

به معبد وات فو (Wat Pho) یا ریکلاینینگ بودا (Reclining Buddha) به معنای بودای خوابیده در بانکوک، تایلند بروید. این معبد از قدیمی ترین معابد شهر است.

در بزرگراه پاسیفیک کالیفرنیا رانندگی کنید و از چشم انداز بی نظیر اقیانوس آرام لذت ببرید.

به تحسین مسجد شیخ لطف الله و دیگر مساجد در اصفهان، ایران بنشینید.

در رشته کوه های آلپ در سوئیس اسکی کنید.

در جشن هولی (Holi) در هند شرکت کنید. جشن هولی که به جشن رنگ ها نیز معروفیت دارد جشنواره ملی و مذهبی هندوها است که در اواخر زمستان برگزار می گردد.

شگفتی های طبیعی بی نظیر و ناب جزایر آزور (Azores) را دیدن کنید. این جزایر 800 مایل (معادل 1287472 متر) از ساحل پرتغال فاصله دارد و همچنان جواهری پنهان در جهان به شمار می رود.

منبع: کجارو / thisisinsider.com
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2038

به "100 نقطه برتر جهان برای سفر (قسمت چهارم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 نقطه برتر جهان برای سفر (قسمت چهارم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید