خبرنگاران حاشیه های نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مهاباد

به گزارش بهترین مقاله، مهاباد- خبرنگاران- نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مهاباد با حاشیه هایی از جمله اعتراض مهمانان به رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی و پخش مستند مقابله با کرونا همراه بود.

خبرنگاران حاشیه های نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مهاباد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عصر روز دوشنبه در سالن اجتماعات شهرداری مهاباد برگزار گردید و در آن جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی از جمله جواد آقازاده، رییس دانشگاه، رسول انتظار مهدی معاونت بهداشت، ابراهیم حسنی معاون درمان و تعدادی از مسوولان شهرستان مهاباد حضور داشتند.

این نشست با حاشیه هایی همراه بود و در ابتدای جلسه رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از جمع شدن تعداد زیادی از مهمانان در این یک فضای سربسته و رعایت نشدن فاصله اجتماعی انتقاد کرد و گفت: وقتی ما خودمان فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنیم چگونه از مردم انتظار داریم که آنان رعایت نمایند.

جواد آقازاده اضافه نمود: مردم با مشاهده تصاویر این جلسات که تعداد زیادی در یک سالن جمع شدند، به این نتیجه می رسند که مسوولان خودشان فاصله اجتماعی را رعایت نمی نمایند و چگونه انتظار دارند مردم آن را رعایت نمایند.

در ادامه این نشست در حالی که بعضی حاضران می خواستند سوالاتی در مورد شرایط بیماری کرونا در استان مطرح نمایند، رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون این سالن خطرناک ترین مکان برای تجمع و گفتگو است و سووالات خود را برای مکان مناسب تری نگهدارید.

پخش مستند مقابله با کرونا در مهاباد

یکی دیگر از حاشیه های این نشست این بود که در حالی که همگان به گرما و فعال نبودن سیستم سرمایشی معترض بودند، مستندی با عنوان تیکوشین بو مانه وه (کوشش برای زندگی) سخنرانیها و اقداماتی که در طول پنج ماه گذشته در مورد مقابله با کرونا در مهاباد اجرا شده بود، پخش شد.

جدا از مسائل فنی، کیفیت صدا و دیگر ضعف های که این مستند داشت، این مستند به زبان کُردی و بدون زیرنویس فارسی پخش می شد و تعدادی از مهمانان جلسه نمی توانستند به درستی متوجه مباحث آن شوند.

نکته قابل توجه دیگر این مستند 15 دقیقه ای این بود که به دلیل کمبود زمان بخش های از تصاویر و سخنرانی های آن بدون توجه به متن، حذف می شد و در مجموع معین نبود عوامل اجرایی این نشست با چه هدفی آن را پخش می کردند.

پذیرایی با استفاده از ظروف پلاستیکی بدون محافظ

از مدتی قبل با توجه شیوع بیماری کرونا هرگونه پذیرایی از مهمانان جلسات ممنوع شده اما یکی از حاشیه های این جلسه پذیرایی از مهمانان آن هم با استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف بودن محافظ بود که باعث رنجش تعدادی از مهمانان بود.

متولیان این جلسه بهتر بود از پذیرایی صرف نظر نمایند و در صورتی که تمایل به این امر داشتند؛ به احترام مهمانان استانی، پذیرایی را بسته بندی نموده و سپس در اختیار مهمانان قرار می دادند.

در کمال تعجب تعدادی از مهمانان این نشست که بیشتر اعضای ستاد استانی و شهرستان مقابله با شیوع بیماری کرونا بودند از بطری های آب معدنی و کیک های پذیرایی که قبل از ورود مهمانان روی میزها سالن قرار گرفته بود، استفاده کردند.

حاشیه انتهای

نکته جالب و انتهای این نشست این بود که مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برای شرکت در یک نشست خبری (زنده) در صدا و سیمای مهاباد به این شهرستان سفر نموده بودند و پس از انتها جلسه هماندیشی با مسوولان مهاباد با عجله خود را به صدا و سیما رساندند تا به وسیله این تریبون آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه کرونا را به مخاطبان این رسانه برسانند.

این درحالی است که همین نشست خبری با توجه به امکانات ارتباطی و پیشرفت های فناوری از راه دور و به صورت ویدیو کنفراس نیز ممکن بود و نشان می داد هنوز برای رسیدن به این مهم که شعار را به عمل و عمل را به رفتار تبدیل کنیم راهی طولانی در پیش داریم.

آذربایجان غربی در شرایط هشدار در مورد شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است.

نزدیک به 312 هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و حدود 87 درصد این تعداد، بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1162

به "خبرنگاران حاشیه های نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حاشیه های نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید