جزئیات پذیرش دانشجو در دانشگاه ها بدون کنکور ، کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 99 هفته آینده توزیع می گردد

به گزارش بهترین مقاله، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

جزئیات پذیرش دانشجو در دانشگاه ها بدون کنکور ، کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 99 هفته آینده توزیع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

مصاحبه دکتری در تمام دانشگاه های کشور مجازی برگزار می گردد

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری مصاحبه آزمون دکتری تخصصی در دانشگاه ها بیان نمود: در شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی تصمیم گرفته شد با توجه به شرایط موجود در کشور همه مصاحبه های آزمون دکتری سال 99 به صورت مجازی برگزار گردد.

2 کمیسیون مجلس مأمور آنالیز زمان مناسب برگزاری آزمون ها شدند

بابک نگاهداری مشاور رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس با توجه به حساسیت موضوع برگزاری کنکور و احترام به دغدغه های مردم، به دو کمیسیون آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس مأموریت رسمی داد تا آنالیز جامع و همه جانبه ای را با توجه به ابعاد مختلف مسأله صورت دهند.

زمان ثبت نام داوطلبان سهمیه استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شد

کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام و کد رھگیری دریافت نموده اند، ضروری است از 12 لغایت 14 مرداد ماه 99 به وسیله سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام این سھمیه با انتخاب گزینه الف اقدام نمایند.

دانشگاه شهیدبهشتی بدون آزمون دانشجوی ارشد می پذیرد

دانشگاه شهید بهشتی به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی پیوسته که در طول 6 نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده اند، (در صورت داشتن سایر شرایط) پس از ارزیابی علمی، به صورت مازاد بر ظرفیت دانشجو می پذیرد.

جزئیات پذیرش بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اعلام شد

جزئیات پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال اول 1400-1399 دانشگاه آزاد از سوی بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام شد.

شروع مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از 14 مردادماه

همه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 ضروری است از روز سه شنبه 14 مرداد 99 به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی تا سرانجام مهرماه ادامه دارد

ثبت نام داوطلبین در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از چهارشنبه یکم مرداد ماه 99 شروع شده است و تا سرانجام وقت اداری سی ام مهرماه امسال ادامه خواهد یافت. فرایند ثبت نام با عضویت در سامانه جشنواره رازی و ارسال آثار به صورت الکترونیکی از آدرس razi.research.ac.ir و یا razi.hbi.ir انجام می گردد.

امکان تغییر حوزه امتحانی داوطلبان کنکور فراهم نیست / موارد خاص درخواست بدهند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: داوطلبان درصورت الزام به تغییر حوزه امتحانی می توانند به باجه های نقص مراجعه نمایند در این صورت بسته به تعداد جابجایی ها و درخواست ها آنالیز شده و اعلام نظر خواهد شد.

کارت کنکور ارشد از 13 مرداد منتشر می گردد / برگزاری آزمون از 16 تا 18 مرداد

کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 99 حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه سیزدهم مردادماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام در آزمون EPT دانشگاه آزاد تمدید شد

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد از 5 مردادماه شروع شده و تا 10 مردادماه ادامه دارد.

آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 14 شهریورماه برگزار می گردد

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور 14 شهریور 99 برگزار خواهد شد.

ثبت نام آزمون اخذ پروانه وکالت دادگستری 99 شروع شد

ثبت نام برای شرکت در آزمون اخذ پروانه وکالت دادگستری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از امروز یکشنبه 5 مردادماه 99 شروع شده است و متقاضیان در صورت داشتن شرایط مندرج در اطلاعیه های منتشره می توانند تا روز دوازدهم مردادماه 99 با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1158

به "جزئیات پذیرش دانشجو در دانشگاه ها بدون کنکور ، کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 99 هفته آینده توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پذیرش دانشجو در دانشگاه ها بدون کنکور ، کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 99 هفته آینده توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید