استانی در چین، تمام پل های شیشه ای خود را تعطیل می نماید

به گزارش بهترین مقاله، استان هبئی چین به واسطه مسائل ایمنی که باعث جان باختن دو نفر شد، در حال بستن همه پل ها و پیاده روهای شیشه ای این استان است.

استانی در چین، تمام پل های شیشه ای خود را تعطیل می نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

پل های شیشه ای یکی از جذاب ترین روش ها برای تماشای چشم اندازی منحصربه فرد از منظره ای زیبا به حساب می آیند؛ اما استان هبئی چین، پس از وقوع چندین حادثه، اقدام به بستن 32 پل شیشه ای، پیاده رو و سکوهای تماشای کوهستان این منطقه نموده است.

این موضوع شامل حال پل شیشه ای هونگیاگو نیز می گردد که یکی طولانی ترین پل ها شیشه ای جهان به شمار می رود و در ارتفاع 487 متری واقع شده است. پل شیشه ای تایهانگ شرقی نیز که به خاطر ایجاد توهم خردشدن شیشه در زیر پای گردشگران شهرت دارد، تعطیل شد.

مقامات استان هبئی در پی وقوع چندین حادثه که حداقل دو مورد منجر به مرگ نیز داشت، به دلیل نگرانی های ایمنی، تصمیم به بستن جاذبه های این استان با کف شیشه ای گرفتند. به عنوان مثال در استان گوانگشی، بارش باران روی سرسره ای شیشه ای باعث شد که مردی هنگام پایین آمدن، به نرده ها برخورد کند و از آن به پایین پرت گردد و در اثر جراحات وارده به سرش از جهان برود.

طولانی ترین و مرتفع ترین پل شیشه ای جهان در سال 2016 در استان هونان افتتاح شد که فاصله 426 متری دو کوه ژانگجیاجی را به یکدیگر متصل می کرد؛ اما 13 روز از زمان شروع به کارش نگذشته بود که نگرانی از اینکه شاید نتواند وزن بازدیدکنندگان را تحمل کند، باعث تعطیلی آن شد. در پی این حوادث، دولت چین از مقامات خواسته است تا کنترل های ایمنی گسترده ای را در تمام سازه های شیشه ای سراسر کشور انجام دهند؛ اما با وجود 2300 پل شیشه ای در چین، در کنار پیاده روها و سرسره های شیشه ای، این موضوع کار نسبتاً زمان بری است و احتمالاً به زودی به انتها نمی رسد.

اگر برای سفر به چین برنامه ریزی می کنید، برای کاهش هزینه های سفر و انتخابی ارزان و آگاهانه، می توانید به یاری موتور جستوی تور خبرنگاران، ارزان ترین تور چین را پیدا نموده و تور مدنظرتان را از فروشنده های معتبر بخرید.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 516

به "استانی در چین، تمام پل های شیشه ای خود را تعطیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانی در چین، تمام پل های شیشه ای خود را تعطیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید