خبرساز شدن گاف مشاور ترامپ درباره کرونا

به گزارش بهترین مقاله، گاف کلین کانوی مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره ویروس کرونا کووید 19 در جریان حمله به سازمان جهانی بهداشت جنجال آفرید.

خبرساز شدن گاف مشاور ترامپ درباره کرونا

به گزارش خبرگزاری فرانسه،کانوی در گفت وگو با شبکه فکس نیوز درسخنانی تعجب برانگیز گفت: کووید 19 آخرین نسل از انواع ویروس کرونا است و سازمان دنیای بهداشت به دلیل عدم شفافیت مقصراست و امروز باید سرزنش گردد.

نسل جدید کرونا که در سال 2019 در کشورچین شایع شد به کووید 19 معروف شده اما مشاور ترامپ تصور نموده که این نسل نوزدهم از این ویروس است.

وی اضافه نمود: دانشمندان و پزشکان می گویند که این ویروس همه گیر ممکن است در مراحل بعدی دوباره گسترش یابد و در فصل پاییز سبک تر باشد.

مشاور ترامپ با بیان اینکه کووید 19 ، کووید یک نیست ، افزود: فکر می کردیم کارکنان سازمان دنیای بهداشت به عنوان مسئول حقایق و ارقام برای مبارزه با کووید 19 آماده هستند.

کانوی ادامه داد: عدد 19 بیانگر نسل نوزدهم کرونا است و نه سالی (سال 2019) که این ویروس در آن شایع شده است.

وی که درصدد توجیه تصمیم ترامپ برای تعلیق سهم آمریکا به سازمان دنیای بهداشت بود، گفت: سازمان دنیای بهداشت درباره منبع ویروس در شهر ووهان چین و شیوع آن در بین انسان ها باید صادق و شفاف باشد.

مشاور ترامپ اضافه نمود: سازمان دنیای بهداشت دروغ گفته و یا شفافیت اتخاذ ننموده است در حالی که ایالات متحده با گوش دادن به متخصصان بهداشت در دنیا ضررهای زیادی متحمل شده است.

ترامپ در اقدامی که جنایت علیه بشریت توصیف شده است، سازمان دنیای بهداشت را در مقابله با کووید 19 به سوء مدیریت و پرده پوشی در باره این ویروس متهم و برهمین اساس به دولت آمریکا دستور داد تا یاری های این کشور به سازمان دنیای بهداشت را تعلیق کند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 957

به "خبرساز شدن گاف مشاور ترامپ درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرساز شدن گاف مشاور ترامپ درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید