حکمرانی مجازی، اخراج سیاستمداران از شبکه های اجتماعی در فلوریدا ممنوع شد

به گزارش بهترین مقاله، با پیگیری فرماندار فلوریدا قانونی عجیب در این ایالت آمریکا تصویب شده که بر اساس آن شرکت های فناوری حق اخراج عمدی سیاستمداران از پلتفرم های خود را ندارند.

حکمرانی مجازی، اخراج سیاستمداران از شبکه های اجتماعی در فلوریدا ممنوع شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از انگجت، این قانون به دنبال پیگیری های راب دیسنتیس در مجالس قانون گذاری و سنای ایالت فلوریدا تصویب شده و حالا با امضای وی به قانون تبدیل شده است.

بر اساس این قانون جنجالی شرکت های فناوری حق ندارند سیاستمداران ایالت فلوریدا را از پلتفرم های خود اخراج کنند و اگر عمدا چنین کاری کنند هر روز 250 هزار دلار جریمه می شوند. تصویب این قانون واکنشی مستقیم به اخراج دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از توئیتر و فیس بوک به علت نفرت پراکنی و تشویق هواداران خود به اعمال خشونت است.

این قانون تمامی سیاستمداران ایالت فلوریدا و تمامی نامزدهای تصدی پست های سیاسی در ایالت فلوریدا را شامل می شود و بر اساس آن تمامی ساکنان ایالت فلوریدا می توانند در صورت تخلف شرکت های فناوری به همین علت آنها را مورد پیگرد فضایی قرار دهند.

نکته عجیب اینکه هر شرکتی که دارای یک پارک تفریحی بزرگ یا مکان تفریحی در این ایالت باشد از این قانون مستثنی است. این یک معافیت است که ظاهرا برای اطمینان از اینکه شرکت دیزنی درگیر چنین مسئله ای نخواهد شد، در نظر گرفته شده است. پیش بینی می شود این قانون جنجال زیادی در آمریکا به پا کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1682

به "حکمرانی مجازی، اخراج سیاستمداران از شبکه های اجتماعی در فلوریدا ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکمرانی مجازی، اخراج سیاستمداران از شبکه های اجتماعی در فلوریدا ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید