توزیع کامیونی گوشت منجمد در این مراکز تهران ، عرضه گوشت گرم تنظیم بازار با قیمت تازه

به گزارش بهترین مقاله، معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع گوشت منجمد به صورت کامیونی در سطح شهر تهران اطلاع داد.

توزیع کامیونی گوشت منجمد در این مراکز تهران ، عرضه گوشت گرم تنظیم بازار با قیمت تازه

به گزارش خبرنگاران محمد جعفری در مصاحبه با رادیو درباره توزیع گوشت منجمد گفت: از هفته گذشته در میادین سطح شهر تهران و بعضی نقاط پیش بینی شده برای شرکت پشتیبانی امور دام، کامیون هایی استقرار یافته است و علاوه بر مباشران در میدان های میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای، کامیون های سیار ما در سطح شهر، گوشت را در دسترس مردم قرار داده و عرضه مستقیم خواهند داشت.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام از استقرار 20 دستگاه کامیون در سطح شهر تهران اطلاع داد که در حال افزایش است.

وی درباره این توزیع در شهرستان ها اعلام کرد: سازمان پشتیبانی امور دام تابع تصمیمات ستاد تنظیم بازار است و در استان ها نیز تابع نظرات کارگروه استانی تنظیم بازار است. جعفری اظهار داشت: این سازمان نمی تواند راسا اقدام به توزیع گوشت کند مگر این که مصوبه استانی به این شرکت تکلیف کند.

وی در عین حال از سهمیه بندی شهرستانی خبرداد و اضافه نمود: توزیع به شکل گسترده و مویرگی در سطح کشور در حال اجرا است و طی رصد روزانه استان ها، شرایط توزیع خوب است.

جعفری درباره کیفیت این گوشت یخ زده اضافه نمود: کیفیت به قدری خوب است که شخصا از همین گوشت منجمد استفاده می کنم. وی ادامه داد: ما دو منشا تامین گوشت داریم یکی واردات و دیگری تولیدات داخلی است که از برترین دام های موجود در کشور تولید می گردد.

جعفری بعلاوه تاکید نمود: مردم در صورت نارضایتی از کیفیت گوشت های یخی می توانند برای تعویض به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه نمایند.

توزیع گوشت گرم قرمز از امروز در تهران و از فردا در کشور

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: بار گوشت قرمز وارد کشور شده و پس از بسته بندی از امروز در میادین اصلی شهرداری شهر تهران توزیع می گردد.

مسعود امراللهی در بخش خبر سیما درباره شرایط توزیع گوشت قرمز گرم اظهارکرد: بار گوشت قرمز وارد کشور شده و پس از انجام بسته بندی، شهروندان می توانند از امروز گوشت قرمز را فروشگاه های زنجیره ای و میادین اصلی شهرداری تهران خریداری نمایند.

وی اضافه نمود: هر کیلو ران و سردست گوساله کیلویی 215 هزار تومان قیمت گذاری شده است. بعلاوه گوشت گوساله مخلوط هر کیلو 192 هزار تومان و چرخ نموده 170 تومان از فردا در میادین اصلی شهرداری قابل تهیه است.

امراللهی درباره قیمت گوشت گوسفندی اظهار کرد: هر کیلو شقه گوسفند 220 هزار تومان بوده و هدف این است با تکمیل زیرساخت های شبکه توزیع تا دو روز آینده گوشت قرمز گرم نیز مانند مرغ با قیمت مصوب توزیع سراسری گردد.

  • جدیدترین قیمت گوشت گوسفندی در بازار | ران گوسفندی کیلویی 535 هزار تومان
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2212

به "توزیع کامیونی گوشت منجمد در این مراکز تهران ، عرضه گوشت گرم تنظیم بازار با قیمت تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کامیونی گوشت منجمد در این مراکز تهران ، عرضه گوشت گرم تنظیم بازار با قیمت تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید