تحقیقات آنتی تراست از آمازون گسترده تر شد

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، به نظر می رسد آمازون در آینده نزدیک با چالش هایی روبرو خواهد شد. طبق گزارشی جدید لیتیسیا جیمز دادستان کل نیویورک با همتای خود در ایالت کالیفرنیا و کمیسیون فدرال تجارت آمریکا به تحقیقات درباره آمازون یاری می نماید.

تحقیقات آنتی تراست از آمازون گسترده تر شد

به نوشته خبرگزاری بلومبرگ، در حقیقت دادستان های این دو ایالت همراه کمیسیون فدرال تجارت طی چند هفته آینده با شاهدانی در این زمینه مصاحبه می نمایند.

اضافه شدن دادستانی نیویورک به تحقیقات درباره آمازون نشان دهنده گسترش دامنه تحقیقات درباره این خرده فروش آنلاین است. دیانا ماس رئیس انستیتو آنتی تراست(ضدانحصار) آمریکا در این باره به بلومبرگ می گوید: به نظر می رسد این فرایند در نهایت به یک تحقیقات آنتی تراست اشتراکی عظیم منجر می گردد. چنین تحقیقاتی فقط در خصوص پفراینده های کلان انجام می گردد که طی آن دولت فدرال نقش اجرایی پر رنگ تری می یابد.

تحقیقات آنتی تراست از آمازون در حالی انجام می گردد که هفته گذشته مدیران ارشد شرکت های فناوری از جمله جف بزوس در جلسه استماع در کنگره آمریکا شرکت کردند. در این جلسه یکی از نمایندگان مجلس درباره سواستفاده از اطلاعات فروشندگان در آمازون از جف بزوس سوالاتی پرسید.

بزوس در این باره گفت: ما قوانینی درباره عدم استفاده از اطلاعات خاص فروشندگان برای یاری به کسب وکار خود داریم. اما نمی توانم تضمین کنم این قوانین هیچ گاه نقض نشده است.

این در حالی است که هم اکنون اتحادیه اروپا نیز مشغول آنالیز همین موضوع است و احتمالا در آینده نزدیک اتهاماتی در زمینه آنتی تراست را علیه آمازون مطرح کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1163

به "تحقیقات آنتی تراست از آمازون گسترده تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات آنتی تراست از آمازون گسترده تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید