بهترین فروشگاه های لوازم و مصالح ساختمان

به گزارش بهترین مقاله، در هنگام ساخت و ایجاد بناها لوازم و مصالح ساختمان اصلی ترین و مهم ترین بخش هستند، وعمده هزینه صرف ساهت صرف آنها می شود.سوای بخش هزینه، کیفیت مواد و متریال مورد استفاده شده شما هم بر روی کل پروژه اثر قابل توجهی خواهد گذاشت.

بهترین فروشگاه های لوازم و مصالح ساختمان

به همین دلیل هزینه و نوع متریال دو مرود حائز اهمیت و مهم در زمان تهیه این لوازم محسوب شده که باید آنها را در نظر گرفت.

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش انواع مختلف فروشگاه های لوازم و مصالح ساختمان به وجود آمده اند تا پیمانکاران و مجریان بتوانند راحت تر و با سهولت بیشتری لوازم و مصالح مورد استفاده خود را تهیه نمایند.

در این مقاله ما خواهیم کوشید شما را با برترین فروشگاه های لوازم و مصالح ساختمان روبرو سازیم.

فروشگاه لوازم ساختمانی BrockWhite

در سال 1953، دو مرد جوان، رویای داشتن کسب وکار خود را به اشتراک گذاشتند. وین براک و جورج وایت با پیشینه مهندسی شیمی و دانستن اینکه چه چیزی در یک موقعیت تعیین، برترین کار را انجام می دهد، شرکت BrockWhite را در سال 1954 در مینیاپولیس توسعه دادند. هدف BrockWhite برای بیش از 60 سال، ارائه محصولات و مواد مورد احتیاج متخصصان ساخت و ساز و همچنین ارائه تخصص برای راهنمایی تصمیمات خرید آن ها بوده است. اکنون، براک وایت با داشتن چندین فروشگاه مختلف، مفتخر است که اولین انتخاب صنعت ساخت وساز برای مصالح ساختمانی، دانش و خدمات است. براک وایت، توزیع نماینده مصالح و لوازم ساختمانی باکیفیت و درجه یک و از برترین فروشگاه های اینترنتی لوازم ساختمانی است. به عنوان یک تجارت چندنسلی، به سابقه طولانی خود در ارائه دانش و تخصص در زمینه مصالح ساختمانی افتخار می نماید. آن ها به مشتریان خود چیزی منحصربفرد ارائه می دهند. براک وایت، تعهدات خود را بر اساس صداقت و شفافیت انجام می دهد و رویکرد آن مبتنی بر ارزش های معتبر و حمایت از تولیدنمایندگان، دست اندرکاران حرفه ای، پیمانکاران و دیگر صاحبان مشاغل کارآفرین سخت کوش است.

ویژگی های فروشگاه لوازم ساختمانی BrockWhite

  • BrockWhite، چیزی بیش از ارائه محصولاتی که مشتریان سفارش می دهند انجام می دهد. آن ها در جستجوی راه چاره های مناسب برای مشتریان خود هستند.
  • آن ها صداقت و شفافیت را در اولویت قرار داده اند.
  • علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، مشتریان را برای خرید محصولات مناسب، راهنمایی می نمایند.

فروشگاه لوازم ساختمانی Lowes

Lowes از یک فروشگاه ابزار در کارولینای شاقتصادی، به یکی از بزرگترین خرده فروشان لوازم ساختمانی در دنیا و برترین فروشگاه های اینترنتی لوازم ساختمانی تبدیل شده است. این فروشگاه اینترنتی متعهد است که به افراد یاری کند تا خانه های خود به برترین شکل بسازند و بازسازی نمایند. کارکنان فروشگاه Lowes، با تجربه و آموزش عمیقی که در زمینه ساخت و بازسازی ساختمان دارند، می توانند مشاوره تخصصی لازم برای انجام درست پروژه ساخت وساز را به شما ارائه دهند. از تعمیرات فوری گرفته تا بازسازی رویایی خانه ها، Lowes به گونه ای پایه ریزی شده است که در مواقعی که به آن احتیاج دارید، به سرعت و به برترین شکل به احتیاج شما پاسخ می دهد. این فروشگاه به حدود 19 میلیون تراکنش مشتری در هفته در ایالات متحده و کانادا خدمات می دهد و نزدیک به 2200 فروشگاه لوازم ساختمانی و ابزارآلات را اداره یا خدمات رسانی می نماید.

ویژگی های فروشگاه لوازم ساختمانی Lowes

  • Lowes معتقد است که روابط واقعی با مشتریان، کلید موفقیت است. بنابراین با دقت به احتیاجهای مشتریان خود گوش می دهد و راه چاره هایی ارائه می نماید که انتظارات مشتریان را برآورده سازد.
  • Lowe کوشش می نماید تا همه لوازم ساختمانی را در اختیار مشتریان قرار دهد. از لوازم تعمیر و نگهداری خانه گرفته تا بازسازی و تزئینات آن،مجموعه کامل و گسترده ای از محصولات لوازم ساختمانی از برندهای معتبر را گردآوری نموده است.
  • Lowes به نصب پنجره ها، کف، سقف، لوازم ساختمانی و موارد دیگر یاری می نماید. همچنین، گزینه های تامین اقتصادی ویژه ای برای یاری به انجام پروژه در زمان مناسب و با قیمت مناسب ارائه می دهد.
  • Lowes، متفکران و مجریان بااستعداد و غنی از دانش محصول و پروژه را استخدام نموده است. کارکنان آن در بازسازی، تعمیر و نصب، متخصص هستند و پشتیبانی قوی ارائه می دهند.

فروشگاه لوازم ساختمانی Menards یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی لوازم ساختمانی

Menards یک شرکت خانوادگی است که در سال 1958 شروع به کار کرد، دفتر مرکزی Menards در ویسکانسین است و بیش از 300 فروشگاه لوازم ساختمانی در شهرهای مختلف آمریکا دارد. امروزه، Menards در سراسر صنعت بازسازی خانه به عنوان رهبر قیمت های مقرون بصرفه شناخته می گردد. اول و مهم تر از همه، Menards همیشه متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان بوده است. آن ها به مشتریان خود در طراحی و/یا محاسبه پروژه ها و پاسخ به سؤالات در خصوص کالا یا نحوه انجام یک پروژه، یاری می نمایند. قدرت و موفقیت این شرکت را می توان در فروشگاه های مجهز، ارائه پایین ترین قیمت و نحوه برخورد با مشتریان جستجو کرد. فروشگاه های Menards محل مناسبی برای صرفه جویی در پول و هزینه هستند.

ویژگی های فروشگاه لوازم ساختمانی Menards

  • Menards مجموعه کاملی از کالاها، ابزارها، مواد و لوازم با کیفیت بالا را برای تمام احتیاجهای ساخت وساز و بازسازی خانه ارائه می دهد.
  • آن ها تمام لوازم مورد احتیاج برای تمام سطوح مهارتی، از افراد مبتدی تا پیمانکاران حرفه ای را عرضه می نمایند.
  • Menards تمام محصولات باکیفیت ساختمانی را با برترین و پایین ترین قیمت ارائه می نماید.

فروشگاه لوازم ساختمانی خندان تولز در فهرست برترین فروشگاه های اینترنتی لوازم ساختمانی

مجموعه خندان تولز فعالیت خود را در سال 1368 و در زمینه فروش ابزار و لوازم ساخت وساز در تهران شروع کرد. هدف از تاسیس این مجموعه بزرگ، عرضه طیف گسترده و متنوعی از ابزار و لوازم ساختمانی بود که بتواند جوابگوی احتیاجهای فعالین حوزه ساختمان، پیمانکاران شهرداری و بسیاری از اقشار دیگر جامعه باشد. از محصولات فروشگاه لوازم ساختمانی خندان تولز می توان به رابیتس، ایزوگام فویلدار و ساده، سیم مفتول آرماتوربندی و قالب بندی، توری مرغی و گونی حصاری، گونی قیرگونی، پلاستیک فونداسیون، اسپیسر و … اشاره نمود که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شوند.

ویژگی های فروشگاه لوازم ساختمانی خندان تولز

  • ارائه محصولات باکیفیت و مرغوب از برندهای معتبر که دوام و کارایی بالایی دارند و کمترین ایرادات و مسائل فنی را در زمان اجرا، ایجاد می نمایند.
  • کلیه محصولات دارای گواهینامه ها و استاندارد های لازم هستند و از بالاترین درجه ایمنی بهره می برند.
  • عرضه محصولات با قیمتی رقابتی که موجب کاهش هزینه کل پروژه ساخت وساز می گردد.

پیمانکاران پروژه های ساختمانی ترجیح می دهند تا لوازم و مصالح مورد احتیاج خود را از فروشگاه هایی تامین نمایند که مجموعه کاملی از لوازم ساختمانی را داشته باشند و از این طریق در هزینه، وقت و انرژی خود صرفه جویی نمایند. زیرا هرگونه کمبود در این لوازم و مصالح موجب می گردد تا فرایند اجرای پروژه ساخت وساز با وقفه روبرو گردد و هزینه های آن افزایش یابد. از این رو خندان تولز که یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی لوازم ساختمانی است، همیشه کوشش نموده تا کلیه لوازم ساختمانی مورد احتیاج را از برترین برندهای ایرانی و خارجی تامین کند و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

سخن پایانی

به معرفی برترین فروشگاه های اینترنتی لوازم ساختمانی پرداختیم و از ویژگی های آن ها سخن گفتیم. مصالح و لوازم ساختمانی، جزء اجزای اصلی صنعت ساخت وساز و ساختمانی هستند. از همین رو خرید باکیفیت ترین لوازم ساختمانی اهمیت زیادی دارد. همچنین قیمت نیز مهم است، زیرا تاثیر قابل توجهی در هزینه تمام شده ساختمان می گذارد. انتخاب برترین فروشگاه اینترنتی لوازم ساختمانی می تواند یکی از مناسب ترین راه های خرید لوازم ساختمانی باکیفیت و مقرون بصرفه باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2096

به "بهترین فروشگاه های لوازم و مصالح ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فروشگاه های لوازم و مصالح ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید