بی بی سی ناک اوت شد

به گزارش بهترین مقاله، محمد مرندی در گفت و گوی زنده با بی بی سی جهانی درباره ادعای نادرست بودن آمارهای کرونا در ایران از سوی بی بی سی فارسی تأکید کرد که ارقام رسمی ایران درست است.

بی بی سی ناک اوت شد

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، شبکه خبری بی بی سی روز گذشته در ارتباط تصویری با دکتر سید محمد مرندی، استاد شرق شناسی دانشگاه تهران سعی کرد با سوال های جهت دار از شرایط مدیریت کرونا در ایران، عملکرد نظام در این بحران را مخدوش جلوه دهد که با واکنش دکتر مرندی ناکام ماند.

مرندی در پاسخ به این سوال مجری بی بی سی که چرا دولت ایران آمار واقعی کرونا را مخفی می کند؟ گفت: اجازه بدهید رک بگویم، آن کسی که دروغ می گوید، بی بی سی فارسی است. من با مسؤولان عالی رتبه وزارت بهداشت ارتباط گرفتم، آنها تاکید کردند اطلاعات بی بی سی درباره آمار جان باختگان کرونا جعلی است. آنچه مخفی می شود و از سوی رسانه ها کتمان می شود، این است که آمریکا مانع مبارزه ایران با ویروس کرونا می شود.

کره جنوبی 8 میلیارد دلار از دارایی های ایران را بلوکه کرده و در مبارزه ایران با کرونا اختلال ایجاد کرده است؛ اینها حقایقی است که کتمان می شود. مرندی در واکنش به پافشاری مجری بی بی سی بر آمار غلط دولت ایران درباره کرونا گفت: شما چیزی در سایت انگلیسی خود نوشته اید که امیدوارم آن را پاک نکنید.

اگر کسی الان به این سایت مراجعه کند، می بیند شما نوشته اید ایران به علت برگزاری انتخابات مجلس، ورود کرونا به ایران را با تاخیر گفت. این دروغ است، چرا که نخستین مورد ابتلا به کرونا در ایران 2 روز قبل از انتخابات مجلس اعلام شد که اتفاقا همین موضوع هم باعث کاهش شدید مشارکت در انتخابات شد. دکتر مرندی در ادامه در پاسخ به این سوال که از عملکرد دولت در برخورد با کرونا راضی هستید یا خیر؟ گفت: آنچه من از آن راضی نیستم، این است که بی بی سی فارسی که ابزار پروپاگاندای غرب علیه ایران است، وقتی معاون وزیر بهداشت کرونا گرفت، تلاش کرد همین موضوع را نشانه ناکارآمدی دولت نشان دهد و مردم را مایوس و ناامید کند، در حالی که وقتی نخست وزیر انگلیس کرونا گرفت و تا دم مرگ رفت، بی بی سی فارسی هیچ چیز نگفت.

بی بی سی فارسی اخیرا یک روحانی را دعوت کرده تا از مردم بخواهد به تجمعات بپیوندند. بی بی سی فارسی دروغ می گوید و بهتر است بی بی سی از بی بی سی فارسی فاصله بگیرد.

منبع: روزنامه وطن امروز

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1238

به "بی بی سی ناک اوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی بی سی ناک اوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید