بوشهر؛ قتل با شلیک 12 گلوله

به گزارش بهترین مقاله، در جلوی چشم مردم اسلحه کشید، 12 گلوله به سوی مقتول شلیک کرد تا مطمئن شود که او را کشته است. قاتل بعدا با تیر برق تصادف کرد.

بوشهر؛ قتل با شلیک 12 گلوله

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ساعت 20 شب 24 مهرماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد که با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت الف در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در انظار مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل رسیده، قاتل و همدستانش نیز بلافاصله متواری شده اند.

وی با بیان این که بررسی اولیه نشان داد از 12 گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل 8 گلوله به مقتول اصابت کرده بود، اظهار کرد: با حضور کارآگاهان پلیس و فعال شدن واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج و در تلاش جهت خروج از استان هستند.

فرمانده انتظامی بوشهر اظهار داشت: با ابلاغ دستورات هوشیاری به شهرستان های تابعه این خودرو شناسایی و در ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت اما بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت زیاد ادامه راستا داد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: خودرو مذکور به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل، به تیر برق برخورد کرده و دچار آتش سوزی شد.

سردار واعظی گفت: با اعلام پلیس بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند ولی به علت شدت برخورد دو نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم شد که در بیمارستان تحت درمان است.

وی با بیان اینکه مقتول و عوامل این قتل همگی اهل یکی از استان های همجوار هستند، اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو اسلحه به کار رفته در قتل و تعدادی فشنگ مربوطه کشف شد.

  • عکس مربوط به صحنه تصادف قاتل و همدستانش با تیر برق است
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 475

به "بوشهر؛ قتل با شلیک 12 گلوله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر؛ قتل با شلیک 12 گلوله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید