گروه بندی نو فعالیت های ورزشی اعلام شد

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با شرکت اعضای ستاد برگزار گشت، گفت: با توجه به دغدغه های جدی باشگاه داران در زمینه پیگیری فعالیت های ورزشی در زمان همه گیری کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی پس از کار کارشناسی و پیگیری های مداوم در جهت بازنگری در فهرست فعالیت باشگاه های ورزشی در نهایت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، این مهم را به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رساند و خوشبختانه با اعمال گروه بندی تازه تا حد زیادی مسائل فعالیت باشگاه داران مرتفع شد.

گروه بندی نو فعالیت های ورزشی اعلام شد

نوروزی خاطر نشان کرد: با وجود این چنانچه نیاز به بازنگری در این فهرست باشد پیگیری های لازم را از طریق وزارت بهداشت انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی شرح داد: این گروه بندی صرفاً برای فعالیت باشگاه های ورزشی است و بدیهی است برگزاری هرگونه مسابقه ای همچنان منوط به اخذ مجوزهای لازم و با توجه به رنگ بندی کرونایی خواهد بود.

گروه بندی تازه مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه های ورزشی به این شرح است:

گروه اول: استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (بجز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل رانی و دوچرخه سواری.

گروه دوم: بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش های سه گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) و قایقرانی دراگون بوت.

گروه سوم: انجمن ورزش های رزمی، بوکس (سالنی)، شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک های آبی)، تکواندو (سالنی) جانبازان و معلولان، ژیمناستیک (سالنی)، هاکی (سالنی)، کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)، کونگ فو و هنرهای رزمی (سالنی) نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی) ورزش های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش های زورخانه ای (سالنی).

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1722

به "گروه بندی نو فعالیت های ورزشی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه بندی نو فعالیت های ورزشی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید