بهزادی کریمی: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، مقابل صنعت نفت استرس وحشتناکی داشتیم

به گزارش بهترین مقاله، هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: برابر صنعت نفت استرس وحشتناکی داشتیم اما خدا را شکر که برد شیرین و مهمی را به دست آوردیم.

بهزادی کریمی: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، مقابل صنعت نفت استرس وحشتناکی داشتیم

فرید بهزادی کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد فزونی یک بر صفر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سی ام و انتهای لیگ برتر فوتبال گفت: ما شرایط سختی برای این بازی داشتیم، درست برعکس صنعت نفت که هیچ استرسی برای این بازی نداشت و راحت فوتبال بازی می کرد. خدا را شکر برد مهم و شیرینی را به دست آوردیم اما استرس وحشتناکی داشتیم که نکند دوباره این برد را در دقایق آخر از دست بدهیم. بچه ها تا ثانیه آخر جنگیدند و خوشحالم که در نهایت در لیگ برتر ماندیم.

وی ادامه داد: این اواخر طوری نتیجه گرفتیم که حالا می گوییم صندلی یازدهم برای ما خوب است اما صندلی اصلی ماشین سازی اینجا نیست. ما تیم خوبی داشتیم و تا انتها نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم، اما در ادامه شرایط تغییر کرد، ضمناً تعطیلی بازی ها نیز به تیم ما ضرر زد. با این حال، خدا را شکر که لیگ برای تیم ما به خوبی تمام شد، هر چند که ماشین سازی فصل سختی را پشت سر گذاشت.

هافبک ماشین سازی در مورد مسائل اقتصادی بازیکنان و صحبت هایی که محمدرضا زنوزی انجام داد، توضیح داد: آقای زنوزی بعد از بازی در زمین مسابقه برای بازیکنان صحبت کرد و قول داد که حق و حقوق بچه ها را بدهد و تسویه حساب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1189

به "بهزادی کریمی: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، مقابل صنعت نفت استرس وحشتناکی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزادی کریمی: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، مقابل صنعت نفت استرس وحشتناکی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید