برترین راه برای طبخ بادمجان

به گزارش بهترین مقاله، یک راه مناسب برای طبخ بادمجان این گونه است: بادمجان را نمک بزنید یا آن را تا 2 ساعت در آب نمک خیس کنید سپس پیش از پختن آن را خشک کنید. این کار به حذف مقداری تلخی آن یاری می نماید و از طعم جویدنی بادمجان جلوگیری خواهد نمود.

برترین راه برای طبخ بادمجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از سیمپلی رسپیز، در دستورالعمل دیگری آمده است: بادمجان را به ورقه های ضخیم برش دهید، کمی با نمک مزه دار کنید و با قلم مو روغن بزنید. برش ها بدون نمک مستقیما داخل فر با حرارت بالا می روند.

چرا این روش کار می نماید؟

علیرغم آنکه این روش نمی تواند ساده تر باشد، اما به لطف برش های ضخیم بادمجان، کمی روغن و یک فر بسیار داغ نتایج عالی را به همراه دارد. بادمجان از بیرون قهوه ای و برشته و از داخل لطیف خواهد بود. هم چنین، جویدنی، سخت یا تلخ نخواهد بود و صرفا خوشمزه است.

برای این نوع از پخت شما به 453 تا 907 گرم بادمجان، نمک و 2 تا 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون احتیاج دارید. فر را با دمای 232 درجه سانتی گراد گرم کنید. 1 یا 2 ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید. انتهای بادمجان ها را برش دهید و به صورت گرد برش دهید. بادمجان ها را در یک لایه روی ورقه های پخت بچینید. روی آن نمک بپاشید. روغن را به یک کاسه کوچک اضافه کنید. به ازای هر 453 گرم بادمجان به 2 قاشق غذاخوری احتیاج دارید. دو طرف بادمجان ها را با برس به روغن آغشته نمایید. تا زمانی که قهوه ای طلایی رنگ و بسیار نرم گردد حدود 30 دقیقه در فر نگه دارید.

منبع: فرارو
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2295

به "برترین راه برای طبخ بادمجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین راه برای طبخ بادمجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید