موهای زائد را با روش های خانگی از بین ببرید

به گزارش بهترین مقاله، این روزها رفع موهای زائد بدن دغدغه بسیاری از افراد است. از این رو بازار لیزر موهای زائد داغ داغ است و افراد بسیاری به وسیله لیزر این مشکل را رفع می نمایند. ولی عوارض لیزر هم کم نیست و به بعضی افراد نمی سازد و ایجاد حساسیت و ناراحتی های پوستی می نماید.

موهای زائد را با روش های خانگی از بین ببرید

ماسک های خانگی ترکیبی از خوراکی ها هستند که گاهی تاثیری بر روی فولیکول ها دارند و ریشه موها را سست می نمایند. این ماسک ها از طب سنتی نشات گرفته اند و بر روی برخی بدن ها تاثیر صد در صدی داشته اند. ماسک های خانگی علاوه بر اینکه به از بین رفتن موها یاری می نمایند بر روی سلامت و شادابی پوست هم تاثیر مثبت می گذارند. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع از بین بردن موهای زائد می پردازیم.

از بین بردن موهای زائد با روش های خانگی

پودر قهوه و جوش شیرین را امتحان کنید!

1 قاشق چایی خوری با 2 قاشق غذاخوری قهوه را مخلوط کنید سپس با مقداری آب مخلوط کنید تا خمیری یک دست به دست آید. این خمیر را بر روی پوست خود بمالید و بگذارید خشک گردد. اگر در پی نتیجه گیری بهتر هستید در زمان گذاشتن این ماسک بر روی پوست به صورت دورانی خمیر را بر روی پوست بمالید. این ماسک را هفته ای سه بار می توانید بهره ببرید.

پیاز و ریحان

ترکیب پیاز و ریحان یک روش عالی برای برطرف موهای زائد است و امکان اینکه با این روش برای همواره از شر موهای زائد خلاص شوید، بسیار زیاد است.

چند عدد برگ ریحان تازه و پوسته دو عدد پیاز را با هم خرد و ترکیب کنید. سپس آن را روی قسمت هایی از صورت که موی زائد دارد، بگذارید. از این ترکیب به مدت یک ماه بهره ببرید تا به نتیجه دلخواه برسید. اگر به زیبایی لب های خود اهمیت می دهید، به مطلب لب های خود را در خانه با مواد طبیعی برجسته کنید مراجعه کنید.

عسل، لیمو و شکر

به جای استفاده از موم ها و کرم های تجاری، از ترکیب عسل، لیمو و شکر که یک موم خانگی فوق العاده است، بهره ببرید.

3 قاشق عسل، یک قاشق آبلیمو و 6 قاشق شکر را با هم مخلوط کنید. آن را در ماکروویو یا روی شعله بگذارید تا خوب حرارت ببیند و مانند ژل گردد. پس از خنک شدن، لایه نازکی از آن را روی موضع مورد نظر بگذارید و یک پارچه روی آن بکشید. پس از چند دقیقه، موم را در جهت خلاف رشد موها بکشید. موضع را با آب ولرم بشویید و برای نرم شدن پوست، از محصولات نرم نماینده و مرطوب نماینده بهره ببرید.

زاج سفید و گلاب

نصف قاشق چای خوری پودر زاج سفید را با 3 قاشق سوپ خوری گلاب ترکیب کنید. چند قطره روغن زیتون به مخلوط افزوده و روی موهای زائد بمالید. پس از 20 دقیقه دوباره مخلوط را روی موضع بمالید و پس از خشک شدن آن را با آب سرد بشویید. حتما پس از شستن پوست، از مرطوب نماینده بهره ببرید تا پوست خشک نگردد.

لیمو و شکر

لیمو، شکر و مقداری آب را با هم مخلوط کنید. سپس آن را به پشت لب زده و بگذارید 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند. پس از گذشت این مدت، آن را بردارید و با آب سرد بشویید. از این ترکیب دو بار در هفته بهره ببرید تا به طور قابل ملاحظه ای، کاهش یافتن موها را ببینید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با یک ماده پوست خود را جوان، زیبا و شاداب کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2110

به "موهای زائد را با روش های خانگی از بین ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موهای زائد را با روش های خانگی از بین ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید