اولین واکنش وزارت خارجه به حواشی ملاقات امیرعبداللهیان و لاوروف

به گزارش بهترین مقاله، سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به بعضی حواشی مطرح شده در مورد ملاقات اخیر وزیر امور خارجه کشورمان از روسیه، توضیح داد: بعضی که با انگیزه های مختلف اصولاً از ارتباطات و تبادل هیأت های ایران با طرف های مختلف نگرانند، دنبال حاشیه سازی های ناشیانه هستند.

اولین واکنش وزارت خارجه به حواشی ملاقات امیرعبداللهیان و لاوروف

به گزارش خبرنگاران، ناصر کنعانی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد بعضی حواشی مطرح شده در مورد ملاقات اخیر وزیر امور خارجه کشورمان از روسیه گفت: بطور طبیعی رئیس هیأت دقایقی در داخل خودرو منتظر ملحق شدن دیگر اعضای اصلی هیأت همراه می ماند و در هوای بارانی مسکو همتای او نیز در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: بعضی که با انگیزه های مختلف اصولا از ارتباطات و تبادل هیأت های جمهوری اسلامی ایران با طرفهای مختلف نگرانند، دنبال حاشیه سازی های ناشیانه هستند، خصوصا در شرایطی که با سفری بسیار پیروز و دارای ابعاد سیاسی، مالی و راهبردی و موضوعات مهم منطقه ای هم روبرو شوند. مذاکرات عمومی، خصوصی، کنفرانس خبری و دور بعدی مذاکرات دو هیأت حدود 4 ساعت در فضایی بسیار مثبت و مذاکراتی جدی انجام می گردد و از ملاقاتهای بسیار نتیجه بخش دو وزیر خارجه بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه از حاشیه سازان خواست گزارش منتشر شده به وسیله سایت وزارت امور خارجه روسیه مشتمل بر اظهارات وزیر خارجه این کشور در مورد اهمیت و موضوعات بسیار مهم مطرح شده در گفتگوهای مفصل دو وزیر امور خارجه را نیز ملاحظه نمایند.

وزیر امور خارجه شامگاه چهارشنبه (نهم فروردین) در رأس هیأتی سیاسی و مالی وارد مسکو مرکز روسیه شد. فیلم گفت وگوی کوتاه و تقطیع شده حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در حاشیه ملاقات دوجانبه، بعضی نقدها از وزیر امورخارجه را در روزهای گذشته در پی داشت.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2234

به "اولین واکنش وزارت خارجه به حواشی ملاقات امیرعبداللهیان و لاوروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش وزارت خارجه به حواشی ملاقات امیرعبداللهیان و لاوروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید