3 ملی پوش واترپلوی ایران لژیونر شدند

به گزارش بهترین مقاله، پس از درخشش تیم ملی واترپلوی ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، سه ملی پوش واترپلوی ایران در کشور صربستان لژیونر شدند.

3 ملی پوش واترپلوی ایران لژیونر شدند

به گزارش خبرنگاران، پس از درخشش تیم ملی واترپلوی ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و کسب مدال برنز این مسابقات پس از 44 سال، توجه تیم های اروپایی به سوی بازیکنان ایرانی جلب شد. تا اینکه یک تیم صربستانی و یک تیم یونایی برای در اختیار دریافت سه واترپلوئیست ایران (ارشیا الماسی، مهدی یزدانخواه و حامد ملک خانبانان) درخواست های خود را به صورت رسمی اعلام کردند.

به این ترتیب طبق مذاکرات فدراسیون و کادرفنی تیم ملی ایران با مسئولان باشگاه Valjeno صربستان، پیوستن ارشیا الماسی به این تیم قطعی شد و او باید یک شنبه هفته پیش رو برای حضور در لیگ برتر این کشور، اعزام گردد. لژیونر واترپلوی ایران همچنین باید در سوپرلیگی که با حضور کشورهای مونته نگرو، کرواسی، اسلواکی و صربستان برگزار می گردد نیز، برای باشگاه جدیدش بازی کند.

همچنین پیوستن حامد ملک خانبانان به باشگاه VK Stari Grad صربستان نیز قطعی گردیده اما زمان دقیق اعزام او به صربستان فعلا معین نگردیده است. طبق گفته خانبانان، احتمالا یک هفته تا 10 روز بعد از اعزام الماسی، او نیز عازم صربستان می گردد.

برای در خدمت دریافت مهدی یزدانخواه هم باشگاه VK Stari Grad صربستان و یک تیم یونانی نیز درخواست داده اند که طبق گفته خودش، تنها تصمیم او برای انتخاب تیم باقی مانده و رفتن او حتمی است.

به نظر می رسد با توجه به وجود الکساندر چیریچ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو، احتمال پیوستن یزدانخواه به تیم صربستانی و هم بازی شدنش با حامد ملک خانبانان بیشتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 5

به "3 ملی پوش واترپلوی ایران لژیونر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ملی پوش واترپلوی ایران لژیونر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید