رحیمی: پیش بینی می کنم اندونزی میزبان خوبی برای بازی های آسیایی نخواهد بود

به گزارش بهترین مقاله، عضو کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2018 گفت: اندونزی میزبان خوبی نخواهد بود و حرفه ای عمل نکرده است، همین که این بازی ها در چند شهر برگزار می گردد فلسفه بازی ها را زیر سوال برده است.

رحیمی: پیش بینی می کنم اندونزی میزبان خوبی برای بازی های آسیایی نخواهد بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اصغر رحیمی پس از برگزاری نشست سرپرستان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 در جمع خبرنگاران گفت: تمام نکاتی که ممکن است در موضوعات مختلف وجود داشته باشد را عنوان کردیم تا تیم ها بدون هیچ مسئله ای شرکت نمایند. سعی کردیم بهترین شرایط را برای کاروان ایران فراهم کنیم چون اندونزی میزبان خوبی نخواهد بود و حرفه ای عمل نکرده است. همین که این بازی ها در چند شهر برگزار می گردد فلسفه بازی ها را زیر سوال برده است. شورای المپیک آسیا در اینباره منفعل عمل کرد و نتوانست کار را مدیریت کند. ما با این جلسات سعی کردیم پیش بینی ها را انجام دهیم.

وی تاکید نمود: در المپیک جوانان در 13 رشته 39 سهمیه که 31 پسر و 8 دختران است در آرژانتین حضور خواهیم داشت. بعد از جاکارتا برای آنها هم هم جلسات را برگزار می کنیم. بوکس، شنا و جودو هنوز شانس سهمیه دارند ولی در حد دو تا سه سهمیه می توانیم کسب کنیم .

رحیمی گفت: 12 مرداد در جاکارتا ثبت نام نهایی کاروان ایران در بازی های آسیایی را انجام می دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 441

به "رحیمی: پیش بینی می کنم اندونزی میزبان خوبی برای بازی های آسیایی نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: پیش بینی می کنم اندونزی میزبان خوبی برای بازی های آسیایی نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید