20 دستگاه تنفسی با همکاری اتاق ایران برای مراکز درمانی مازندران تامین شد

به گزارش بهترین مقاله، رئیس اتاق ساری با بیان اینکه بخش خصوصی استان مازندران با تمام توان برای مقابله با شیوع کرونا پای کار آمده است، گفت: باهمکاری اتاق ایران، 20 دستگاه تنفسی در کمتر از 24 ساعت توسط فعالان مالی استان برای نصب در بیمارستان ها تأمین شده است.

20 دستگاه تنفسی با همکاری اتاق ایران برای مراکز درمانی مازندران تامین شد

عبداله مهاجر دارابی با اشاره به برگزاری نشست اضطراری با حضور استاندار، مدیرکل سازمان صمت استان، رئیس اتاق، رئیس خانه صنعت و معدن و جمعی از فعالان مالی مازندران با هدف تأمین لوازم پزشکی تنفسی اضافه کرد: اتاق همواره در کنار مردم است و هر آنچه در توان دارد برای امنیت و آرامش مردم دریغ نمی کند.

او اظهار کرد: در جلسه روز گذشته یکسری از احتیاجمندی ها اعلام و درخواست شد که بخش خصوصی پای کار بیاید، ازآنجاکه این بخش همواره در میدان های سخت مالی عملکرد خوبی داشت، امروز هم در این جنگ زیستی آمادگی خود را اعلام نموده و نخستین قدم را با جدیت برداشته است.

رئیس اتاق ساری گفت: دستگاه های تنفسی ازجمله دستگاه هایی بوده که برای نجات جان بیماران کرونایی از اهمیت حیاتی برخوردار است لذا درخواست دانشگاه علوم پزشکی تأمین 40 دستگاه بوده که اتاق بلافاصله وارد عمل شد و توانستیم با مشارکت فعالان مالی 20 دستگاه را در کمتر از 24 خریداری کنیم، این دستگاه ها امروز به دست ما می رسد و بلافاصله در بیمارستان ها نصب می گردد.

مهاجر دارابی اضافه کرد: فعالان مالی ما پای کار بوده، چون برآمده از مردم هستند و برای جان هم وطنان خود محکم ایستاده اند. همچنین در کوشش هستیم باقی دستگاه های مورد احتیاج را هم به زودی تأمین گردد تا در اختیار دست اندرکاران نظام سلامت استان قرار بگیرد.

او درباره تأمین 27 تن مواد شوینده و ضدعفونی نماینده نیز توضیح داد: تأمین این مواد از احتیاجات عمومی است و روزانه انجام می گردد، اما تأمین دستگاه ها بسیار مهم و از ضروریات بوده و هست که اتاق پای کار آمده است.

مهاجر دارابی با قدردانی از پیگیری های استاندار مازندران در مورد مبارزه با کرونا، اضافه کرد: ایشان نیز از کوشش اتاق استان که پای کار آمده است و همچنین از همه کسانی که در شورای مشارکت های مردمی برای تأمین احتیاجمندی های ضروری به نظام سلامت یاری می نمایند قدردانی کرد و ما هم اعلام می کنیم که در حد توان یاری ها را ادامه بدهیم تا این بیماری کنترل و شرایط بهتر گردد.

رئیس اتاق ساری در سرانجام از مردم خواست که به توصیه های پزشکان توجه و موارد بهداشتی را حتماً از کانال بهداشت و درمان دنبال نمایند، موادی که هیچ تضمینی نیست را مصرف ننمایند، شرایط بدی داریم، مردم باید یک فرایند 10 تا 20 روزه را در خانه بمانند زیرا هوا و محیط بیرون آلوده است و ارتباط داشتن ممکن است بیماری را منتقل و کار را برای کوششگران سلامت سخت تر کند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 870

به "20 دستگاه تنفسی با همکاری اتاق ایران برای مراکز درمانی مازندران تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 دستگاه تنفسی با همکاری اتاق ایران برای مراکز درمانی مازندران تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید