20 ایده تزیین میز کریسمس 2023 نو و مد روز

به گزارش بهترین مقاله، تزیین میز کریسمس یکی از هیجان انگیزترین بخش های جشن است که می تواند یک شب خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای شما و خانواده تان رقم بزند. برای تزیین میز شام کریسمس ایده های متفاوتی وجود دارد. بعضی میزهای ساده و بی آلایش را می پسندند و بعضی دیگر در پی چیدمانی تجملاتی و پر زرق و برق هستند. هماهنگ بودن رنگ ها و انتخاب درست اکسسوری ها تزیین میز کریسمس به شما یاری می نماید تا یک میز شام کریسمس فوق العاده زیبا آماده کنید. در این مقاله از سرویس در می توانید با مجذوب کننده ترین ایده های تزیین میز کریسمس 2023 آشنا شوید.

20 ایده تزیین میز کریسمس 2023 نو و مد روز

1- تزیین میز کریسمس 2023 با گل طبیعی

اگر در پی یک ترکیب مدرن و فوق العاده زیبا برای تزیین میز کریسمس 2023 هستید، پیشنهاد می گردد از گل های طبیعی رنگی بهره ببرید. گل ادریسی طبیعی و تازه همراه با برگ های اکالیپتوس یکی از برترین انتخاب ها برای ایجاد فضایی مدرن و آرامش بخش است.

برای هماهنگی بیشتر می توانید از گل هم داخل میز و هم برای تزیین دکوراسیون کریسمس در سایر بخش های خانه بهره ببرید. از قلم نیاندازید که روشن کردن شمع یکی از مهم ترین بخش های تزیین میز کریسمس است و موجب زیباتر به نظر رسیدن میز شما می گردد.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه شمع رنگی و ساده در خانه

2- استفاده از آیتم هایی با رنگ ملایم برای تزیین میز کریسمس

یک ایده خلاقانه و چشم گیر برای تزیین میز کریسمس 2023 استفاده از آیتم های رنگی است. در این روش باید رنگ های ملیح و ملایم را در کنار هم بهره ببرید و میز شام کریسمس شما رویایی تر به نظر برسد. می توانید از جام های رنگی، دستمال سفره هایی با رنگ های ملایم و بعلاوه گل و شمع رنگی روی سفره بهره ببرید.

برای این که جزئیات در این سفره جلوه زیباتری داشته باشند، پیشنهاد می گردد از رومیزی سفید رنگ بهره ببرید. اگر برای هر فرد هدیه ای در نظر گرفته اید می توانید آن ها را در باکس های رنگی قرار دهید و داخل بشقاب هر فرد بگذارید.

3- ست کردن میز کریسمس و دکوراسیون با یک رنگ خاص

برای تزیین میز کریسمس 2023 می توانید ابتدا یک رنگ خاص را برای کریسمس سال جاری انتخاب کنید. سپس همه آیتم های کریسمس را با همین رنگ تزیین کنید. معمولاً رنگ هایی مثل آبی و سبز حس فوق العاده ای دارند و جلوه ای مدرن و سلطنتی به فضا می بخشند.

بهتر است همه آیتم های کریسمس از میز شام تا و سایر تزیینات را در یک سمت قرار دهید و برای تزیین این بخش از خانه تنها از تزییناتی با رنگ های مشابه و سایه های کمی روشن و تیره بهره ببرید. مطمئن باشید با این سبک تزیین میز کریسمس 2023 همه چشم ها را به این بخش از خانه خیره خواهید کرد.

4- استفاده از رنگ طلایی برای تزیینات خاص ویژه کریسمس 2023

رنگ طلایی یکی از مجلل ترین و زیباترین رنگ ها برای افرادی است که در پی طراحی یک میز شام کریسمس لوکس و اشرافی هستند. اگر دوست دارید تزیین میز شام کریسمس شما خیلی خاص و شیک به نظر برسد، پیشنهاد می گردد از رنگ براق و چشمگیر طلایی بهره ببرید.

برای این کار می توانید از بشقاب ها و ظروفی که رنگ طلایی در آن ها به کار رفته بهره ببرید و شمعدان هایی به رنگ طلایی روی میز روشن کنید. درخشش نور شمع با رنگ طلایی به طرز شگفت انگیزی زیبا خواهد بود و جلوه میز شما را چند برابر خواهد نمود.

5- تزیین میز کریسمس 2023 با برگ های سبز

برای تزیینات خاص ویژه میز کریسمس 2023 می توانید بخش میانی میز را با انواع برگ های سبز طبیعی تزیین کنید. برای این کار می توانید از برگ های درخت کاج بهره ببرید و یا هر برگ دیگری را که دوست دارید به حالت نواری در وسط میز قرار دهید. قرار دادن شمع های روشن و یا اکسسوری های تزیین کریسمس روی این بخش می تواند جلوه میز شام کریسمس شما را چند برابر کند.

6- استفاده از رنگ قرمز برای جلوه بخشیدن به میز کریسمس

رنگ قرمز یکی از اصلی ترین و زیباترین رنگ هایی است که می توانید با به کار بردن آن یک میز کریسمس مجذوب کننده طراحی کنید. برای پیاده کردن این ایده روش های مختلفی وجود دارد. می توانید از دستمال سفره قرمز بهره ببرید و آن را با گل ها و شمع های قرمز روی میز ست کنید. استفاده از رومیزی قرمز و یا ظروف قرمز رنگ نیز ایده جالبی برای تزیین میز کریسمس 2023 است.

7- استفاده از ظروف کریسمسی برای تزیین میز شام

یکی از ساده ترین ایده ها برای تزیین سفره کریسمس استفاده از ظروفی با طرح کریسمسی است. برای ای کار می توانید از ظرف هایی که روی آن ها طرح های کریسمسی دارد بهره ببرید. برای جلوه بیشتر میز شام کریسمس پیشنهاد می گردد رنگ رومیزی و تزیینات روی میز را با رنگ بشقاب ست کنید و با این کار یک میز شام کریسمس ساده اما بی نظیر طراحی کنید.

8- استفاده از ترکیب سبز و طلایی برای تزیین میز کریسمس 2023

یک ایده ساده که می تواند جلوه اشرافی به میز شام کریسمس 2023 شما ببخشد، استفاده از ترکیب رنگ سبز و طلایی است. به کار بردن رنگ سبز تیره همراه با رنگ طلایی بسیار راحت است.

برای این کار می توانید از دستمال سفره سبز رنگ و بشقاب طلایی و مشکی برای دیزاین میز کریسمس بهره ببرید. قرار دادن تزیینات سبز و طلایی روی میز شام نیز می تواند جلوه میز شما را دو چندان کند.

9- استفاده از درخت کریسمس روی میز شام

برای این که دیزاین میز شام کریسمس شما بیشتر جلوه کریسمسی به خود بگیرد، می توانید از انواع درخت کریسمس کوچک برای تزیین میز کریسمس بهره ببرید. برای این کار بهتر است یک رنگ خاص را انتخاب کنید و همه درخت های کوچک کریسمس و تزیینات میز را به همان رنگ انتخاب کنید.

رنگ های ملیح مثل صورتی روشن یا سفید برای افرادی که به دکوراسیون مدرن علاقه دارند، انتخاب مناسبی است. می توانید از درخت های کریسمس از جنس ها و طرح های متفاوت اما با رنگ های هماهنگ بهره ببرید. قرار دادن گلدان گل با رنگ مورد نظر و بعلاوه روشن کردن شمع روی میز نیز می تواند جلوه این میز شام کریسمس را بسیار بیشتر کند.

10- استفاده از رومیزی با طرح کریسمس

یک راه چاره ساده دیگر برای تزیین میز کریسمس ایرانی استفاده از رومیزی هایی با طرح کریسمسی است. برای این کار می توانید از رومیزی هایی که روی آن ها طرح های آدم برفی، بابانوئل و یا طرح های مرطوب به کریسمس چاپ شده بهره ببرید.

اگر به این رومیزی ها دسترسی ندارید، می توانید خودتان طرح های کریسمس را روی فوم یا پارچه ببرید و روی میز قرار دهید. استفاده از طرح های لیزر شده برفی با رنگ قرمز و سبز نیز برای تزیین میز کریسمس ایده مناسبی است. در نهایت قرار دادن شمعدان و ست کردن اکسسوری های روی میز با رنگ رومیزی موجب زیباتر به نظر رسیدن میز شما می گردد.

11- تزیین میز کریسمس ساده و کم هزینه

برای تزیین میز عید کریسمس حتماً نباید از اکسسوری های گرانقیمت و یا کاردستی های خاص بهره ببرید. گاهی اوقات تنها با استفاده از دستمال سفره با طرح کریسمس و یا قرار دادن یک گلدان گل روی میز و روشن کردن شمع نیز می توان فضایی مجذوب کننده برای کریسمس ایجاد کرد.

اگر زمان کافی برای تزیین کردن میز شام کریسمس را ندارید، بهتر است با استفاده از لوازم تزیینی در دسترس و یا قرار دادن شمع و گل روی میز یک میز شام زیبای کریسمسی طراحی کنید.

12- سایر ایده های تزیین میز کریسمس 2023

برای پیاده کردن تزیینات خاص ویژه کریسمس 2023 در پی لوازم گرانقیمت و لوکس نباشید. اگر دوست دارید میز شام کریسمس شما مجذوب کننده باشد، تنها به کمی خلاقیت و اکسسوری های کریسمسی احتیاج دارید.

برای این کار می توانید خودتان دست به کار شوید و چند کاردستی کریسمسی درست کنید و با قرار دادن انواع شمعدان، گل، دستمال سفره و برگ های سبز رنگ روی میز یک میز شام کریسمسی فوق العاده زیبا طراحی کنید. در ادامه می توانید با ایده های بیشتر برای تزیین میز کریسمس 2023 آشنا شوید.

منبع: افق کوروش
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2191

به "20 ایده تزیین میز کریسمس 2023 نو و مد روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 ایده تزیین میز کریسمس 2023 نو و مد روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید