110 درصد تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد به جوانان داده شد

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 1.5 برابری تسهیلات ازدواج جوانان شهرستان کهگیلویه اطلاع داد و گفت: این استان تنها استانی است که مازاد بر مصرف یعنی 110درصد تسهیلات بانکی به جوانان پرداخت نموده است.

110 درصد تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد به جوانان داده شد

دارا کریمی نژاد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل مرکز رشد دهدشت برگزار شده، نسل جوان را سرمایه های کشور اسم و اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم همچون جوانان جبهه و جنگ با کمترین امکاناتی که در اختیار دارند، شدن ها را معنا می نمایند.

وی اهمیت دادن به سه واژه امید، جوان و علم در راستای گام دوم انقلاب را باعث توسعه کشور و حل بسیاری از مسائل اسم کرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به فعالیت های خوب مرکز رشد دهدشت(پارک علم و فناوری) خواستار مشخص تکلیف خانه جوان به این مرکز به وسیله استانداری و اداره ورزش و جوانان تا هفته آینده شد.

کریمی نژاد خواستار همکاری دستگاه های عضو این ستاد با مرکز علم و فناوری شد و بیان نمود: هر اداره باید گزارشات خود را به این مرکز ارسال کند.

وی خواستار همکاری بانک ها و راه اندازی میز خدمت مختص به جوانان جهت امیدآفرینی در حوزه اشتغالزایی شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه یکی از شاخصه های مدیر پیشرفته را اهمیت دادن و یاری کردن به جوانان آن منطقه اسم و اظهار کرد: اگر ایرانی پیشرفته و عزتمند می خواهیم باید ببینیم چقدر در حوزه علم و فناوری به جوانان توجه نموده ایم.

وی از ضمانت بانکی وام های ازدواج به اسم یک سیم خاردار برای جوانان نام برد و گفت: آنقدر در ضمانت بانکی سخت می گیرند که جوان از خیر وام خود میگذرد.

کریمی نژاد خواستار تسهیل گری وام ازدواج جوانان از مدیران بانک ها شد.

منصور دانش آموز، رییس اداره امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که مازاد بر مصرف یعنی 110درصد تسهیلات به جوانان پرداخت نموده است.

وی با بیان اینکه در مورد تسهیلات به جوانان از هیچ تلاشی دریغ نکردیم اضافه کرد: منطقه ها محروم را با نگاه ویژه تر می بینیم و به همین دلیل تسهیلات داده شده به شهرستان کهگیلویه نسبت به شهرستان های بویراحمد و گچساران بیشتر است.

دانش آموز از 1.5 برابری افزایش تسهیلات به شهرستان کهگیلویه اطلاع داد و اظهارکرد: ضمانت تسهیلات تا سقف 70 میلیون تومان، یک ضامن معتبر کافی است.

هم چنین شهریار جمالی، مسئول مرکز رشد دهدشت به تشریح بعضی فعالیت های این مرکز پرداخت و بیان نمود: 11 ایده دیگر برای عملی شدن در نظر داریم که اجرایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگاران، وی یکی از اهداف موسسه پارک علم و فناوری را حمایت از جوانان اسم و توضیح داد: به همین دلیل خواستار مطالبه خانه جوان از فرماندار شهرستان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1819

به "110 درصد تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد به جوانان داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "110 درصد تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد به جوانان داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید