کواچ: من معجزه ای نکردم، از لحظه ای که هدایت صربستان را برعهده گرفتم به این تیم باور داشتم

به گزارش بهترین مقاله، سرمربی تیم ملی والیبال صربستان می گوید برای به قهرمانی رساندن این تیم در اروپا معجزه ای نکرده است.

کواچ: من معجزه ای نکردم، از لحظه ای که هدایت صربستان را برعهده گرفتم به این تیم باور داشتم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال صربستان شب گذشته (یکشنبه) با سرمربیگری اسلوبودان کواچ در دیدار فینال مسابقات قهرمانی اروپا با رجحان 3 بر یک مقابل اسلوونی برای سومین بار به عنوان قهرمانی اروپا رسید. صرب ها پس از قبول شکست 25 بر 19 در سِت اول، سه سِت بعدی را به ترتیب با نتایج 25 بر 16، 25 بر 18 و 25 بر20 به سود خود پایان بردند.

اسلوبودان کواچ که تنها پس از 41 روز قبول سرمربیگری تیم ملی والیبال صربستان پیروز شد این تیم را به قله اروپا برساند، پس از این بازی با اشاره به اینکه پیش از آغاز این رقابت ها به قهرمانی تیمش ایمان داشته است، گفت: پیش از آغاز مسابقات همسرم به من گفت پس از اینکه از مسابقات قهرمانی اروپا برگشتی به مسافرت برویم و انتظار داشت که ما زودتر از این مسابقات بازخواهیم گشت اما من به او گفتم که مطمئن نیستم چه زمانی به مسافرت خواهیم رفت، چون زمانی که بازمی گردم باید در مراسم استقبال از تیمم حاضر باشم و این حرفم را باور داشتم.

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در نهایت فروتنی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: پیش از اینکه سرمربی صربستان شوم، گفته بود که ما تیمی فوق العاده داریم و می توانیم با استفاده از بازیکنان در جای درست و استفاده از شیوه بازی درست به نتیجه برسیم. من معجزه ای نکردم و تنها بازیکنان سطح بالای تیم را سازماندهی کردم تا توانایی هایی که دارند را به معرض نمایش بگذارند. ما اجازه ندادیم تیم اسلوونی برنامه های خود را به اجرا در بیاورد و نتیجه فوق العاده ای کسب کردیم.

کواچ که در زمان حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان بهترین نتایج تاریخ ایران را هم رقم زده بود، در پایان گفت: از لحظه ای که هدایت صربستان را برعهده گرفتم، به این تیم باور داشتم. خوشبختانه بازیکنان ما هم در بالاترین سطح بودند و پیروز به کسب این نتایج شدیم. حالا باید در فکر جشن قهرمانی باشیم و اجازه دهیم بازیکنان از این پیروزیت لذت ببرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 390

به "کواچ: من معجزه ای نکردم، از لحظه ای که هدایت صربستان را برعهده گرفتم به این تیم باور داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: من معجزه ای نکردم، از لحظه ای که هدایت صربستان را برعهده گرفتم به این تیم باور داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید