کره جنوبی با تساوی مقابل ازبکستان صعود کرد، شکست قطر برابر چین

به گزارش بهترین مقاله، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با کسب نتیجه تساوی در تاشکند برابر ازبکستان پس از ایران به عنوان تیم دوم از گروه A آسیا راهی جام جهانی 2018 روسیه شد.

کره جنوبی با تساوی مقابل ازبکستان صعود کرد، شکست قطر برابر چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، همزمان با ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در استادیوم آزادی تهران 2 بازی دیگر هفته سرانجامی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا برگزار گردید.

ازبکستان و کره جنوبی در بازی حساس و سرنوشت ساز در استادیوم شهر تاشکند به مصاف هم رفتند که این رویارویی پس از 90 دقیقه کوشش 2 تیم با تساوی بدون گل سرانجام یافت. کره جنوبی با این تساوی خارج از خانه و کسب 15 امتیاز توانست بلیت صعود به جام جهانی 2018 روسیه را پس از ایران صدرنشین دریافت کند.

ازبکستان هم با 13 امتیاز و با توجه به تساوی سوریه برابر ایران و تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده چهارم نهاده شد تا از رسیدن به مرحله پلی آف باز بماند.

در دیگر ملاقات این گروه نیز قطر در ملاقات تشریفاتی خانگی برابر چین شکست 2 بر یک را پذیرا شد. قطر میزبان با 7 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی گروه A آسیا باقی ماند. چین هم با 12 امتیاز و کسب رتبه پنجم به کار خود سرانجام داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 702

به "کره جنوبی با تساوی مقابل ازبکستان صعود کرد، شکست قطر برابر چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی با تساوی مقابل ازبکستان صعود کرد، شکست قطر برابر چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید