رنکینگ دنیای بسکتبال اعلام شد، ایران همچنان 22 دنیا و دوم آسیا

به گزارش بهترین مقاله، با به انتها رسیدن پنجره نخست مسابقات بین المللی قاره ای بسکتبال، فدراسیون جهانی (FIBA) رنکینگ جهانی و قاره ای تیم ها را بیان کرد.

رنکینگ دنیای بسکتبال اعلام شد، ایران همچنان 22 دنیا و دوم آسیا

با قیمت تور عمان بهار 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، با به انتها رسیدن رقابت های پنجره اول مسابقات بین المللی قاره ای بسکتبال (در آسیا پنجره اول مسابقات انتخابی کاپ آسیا برگزار گردید)، فدراسیون دنیای (FIBA) رنکینگ قاره ای و دنیای تیم ها را گفت به این ترتیب، تیم ملی ایران بدون تغییر همچنان در رده 22 رنکینگ دنیای و رتبه دوم رنکینگ قاره آسیا و اقیانوسیه واقع شده است.

تیم ملی ایران توانست در هر دو بازی خود از پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا 2021، تیم های سوریه و قطر را شکست دهد که به این ترتیب، در رنکینگ قاره آسیا و اقیانوسیه استرالیا با 666.5 امتیاز اول است، ایران با 428.7 امتیاز در صندلی دوم واقع شده است، نیوزلند با 421.2 امتیاز سوم بوده و چین هم با 364.6 امتیاز در رتبه چهارم قرارگرفته است.

در رنکینگ دنیای هم تیم ملی آمریکا با 781.6 امتیاز اول است، تیم اسپانیا که قهرمان جام دنیای 2019 چین شد با 722.9 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد و تیم ملی استرالیا هم با 666.5 امتیاز تیم سوم دنیا است. آرژانتین نیز با 663.7 رتبه چهارم را در اختیار دارد.

طبق جدول رنکینگ دنیای، سودان جنوبی با 16 پله صعود بیشترین صعود و هائیتی نیز با 11 پله سقوط بیشترین سقوط را داشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 810

به "رنکینگ دنیای بسکتبال اعلام شد، ایران همچنان 22 دنیا و دوم آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنکینگ دنیای بسکتبال اعلام شد، ایران همچنان 22 دنیا و دوم آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید