پیشنهاد عضو هیات رئیسه برای انتخاب کادر فنی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش بهترین مقاله، بهنام محمودی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره آخرین فرایند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در جلسه آخر کمیته فنی لیست 5 نفره مربیان تهیه شد و قرار بر این شد فدراسیون مذاکرات را آغاز و برنامه مربیان را دریافت کند و در نهایت پس از جمع بندی در کمیته فنی و هیات رئیسه بررسی صورت گیرد.

پیشنهاد عضو هیات رئیسه برای انتخاب کادر فنی تیم ملی والیبال ایران

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که از لیست 5 نفره دو نفر کناره گیری کردند چه زمانی قرار است بررسی نهایی صورت گیرد، گفت: فکر می کنم فدراسیون تا آخر ماه جلسه هیات رئیسه و کمیته فنی را برگزار و جمع بندی نهایی صورت گیرد. فدراسیون باید پس از بررسی برنامه های مربیان آن را در هیات رئیسه تصویب کند.

محمودی در پاسخ به این سوال که شما از جنس والیبال و یکی از ملی پوش تاثیرگذار بوده اید، آیا حضور سرمربی تیم ملی فروردین ماه در ایران مثمرثمر خواهد شد و به آرمان تیم ملی یعنی قرارگیری در جمع چهار تیم برتر المپیک دست خواهیم یافت یا خیر؟ گفت: اگر از نظر حرفه ای بخواهیم بررسی کنیم قطعا خیر اما گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که شما مجبور هستید انتخاب کنید. زمانی که تصمیم بر این شد از مربیان تراز اول دنیا استفاده کنیم گزینه ها محدود بودند و ممکن است از بین این گزینه ها برخی با تیم های باشگاهی قرارداد داشته باشند و همین زمینه ساز حضور سرمربی در فروردین ماه سال آینده در ایران باشد.

وی ادامه داد: اما راهکار این است که پس از انتخاب سرمربی برنامه های او گرفته شود و دستیاران و کمک هایش انتخاب شود تا مسابقات لیگ برتر والیبال را زیر نظر بگیرند. همچنین سرمربی تیم ملی در برخی از بازی ها حضور داشته باشد. به اعتقاد من ظرف یک ماه آینده باید سرمربی تیم ملی مشخص تکلیف شود و برنامه هایش مشخص شود. هر چه سریع تر سرمربی در ایران حاضر شود بهتر است اما اگر این اتفاق رخ نداد و مجبور شدیم فروردین ماه از او استفاده کنیم بهتر است کمک ها و دستیارانش زودتر انتخاب شوند تا بازیکنان را زیر نظر بگیرند و در زمان حضور سرمربی در ایران بدون شناخت نسبت به بازیکنان نباشد.

محمودی درباره سعید معروف و امیر غفور که بازیکنان بدون تیم در رقابت های لیگ برتر هستند، نیز گفت: همانطور که شاهد بودید رقابت های لیگ برتر در ابتدا کیفیت مناسبی نداشت و رفته رفته بر سطح کیفیت و جذابیت رقابت ها افزوده شد، تمام بازیکنان دنیا بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات را برگزار می کنند و یکی از محاسن برگزاری مسابقات این است تا بازیکنان آماده شوند و در نتیجه تیم ملی در رقابت های لیگ ملت ها و المپیک تاثیر آن را ببیند سعید معروف، امیر غفور و حتی شهرام محمودی باید کم کم در چارچوب رقابت های لیگ قرار گیرند تا شرایط خود را حفظ کنند. آنها بازیکنان حرفه ای هستند و قطعا تمرینات انفرادی خود را انجام می دهند.

وی در سرانجام گفت: تا یک یا دو ماه آینده باید این بازیکنان وارد مسابقات لیگ برتر شوند فرقی نمی کند رقابت های داخلی یا خارجی چرا که باید هر چه سریعتر به والیبال نزدیک شوند، دور بودن از والیبال باعث می شود آنها دچار افت شوند، سعید معروف، شهرام محمودی و امیر غفور سرمایه های تیم ملی و مهره های تاثیرگذار هستند امیدواریم هر چه سریعتر تیم های خود را انتخاب کنند تا شرایط آرمانی شان حفظ شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1270

به "پیشنهاد عضو هیات رئیسه برای انتخاب کادر فنی تیم ملی والیبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد عضو هیات رئیسه برای انتخاب کادر فنی تیم ملی والیبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید